L'istituzioni finanziarie volenu una guaranzia di u tesoru per u metro di Mersin

Vole guaranzia di tesoru di istituzioni finanziarii per u metro di Mersin
Vole guaranzia di tesoru di istituzioni finanziarii per u metro di Mersin

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà assistitu à u 28th Anniversary Ball of Mersin Industrialists and Businessmen's Association (MESIAD) è u 41th Anniversary Gala Night di Berdan Cıvata. Attuendu l'attenzione à l'impurtanza di l'aeroportu per u turismu è u cummerciu in Mersin, u sindaco Seçer hà dettu: "L'aeroportu deve esse purtatu à a vita. S'ellu ci sarà u turismu, serà un aeroportu, s'ellu ci sarà u cummerciu, serà un aeroportu. Se a ghjente vene à Mersin da u mondu sanu per una strada assai corta, cù pocu spesa, senza perda di tempu, un aeroportu internaziunale hè definitu bisognu ".

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Industriali è Imprenditori di Mersin (MESIAD) Hasan Engin hà accoltu u Ballu, cù u sindaco metropolitanu di Mersin Vahap Seçer, u presidente di u Cumitatu di u Pianu Parlamentariu è u Budget è u deputatu di u Partitu AK Mersin Lütfi Elvan, u deputatu di u Partitu AK Mersin Hacı Özkan. , u guvernatore di Mersin Ali İhsan Su, a Regione Mediterranea è u Comandante di Garrison Rear Admiral Ercan Kireçtepe, u presidente di Çukurova SIFED Süleyman Sönmez è parechji affari anu participatu à u protocolu di a cità.

"Sò u merre chì hà cuntattu cù parechji di l'eletti"

U presidente Seçer, chì hà iniziatu u so discorsu in MESİAD, mintuendu chì u so duvere hè di serve Mersin, hà dichjaratu ch'elli anu da ottene questu inseme. Dicendu ch'ellu hè un puliticu chì hà passatu anni in u mondu di l'affari è cunnosce l'investimentu, u risicu, i movimenti di valuta è u sudore, Seçer hà dettu: "L'esperienza ùn hè micca venduta nantu à i scaffali di u mercatu cù soldi, darete i vostri anni. Ogni annu chì passate vi integra sempre più in a sucetà. Avà cuminciate à travaglià per a sucità, micca per voi stessu. Pudete esse sicuru. Quì cunnoscu u Ministru dapoi anni, aghju avutu a pussibilità di travaglià inseme. Ci era assai preziosi, alta qualità, ambienti di travagliu multi-livellu. "Sò u sindaco chì hà cuntattu cù parechji di l'eletti", disse.

"Semu i principali attori di opere impurtanti è preziose"

Mencionendu chì ci sò travaglii impurtanti in Mersin, Seçer hà dettu: "Ci sò travaglii impurtanti è preziosi in Mersin. Semu i principali attori di sti travaglii impurtanti è preziosi. S'è no cunducemu per i travaglii impurtanti è preziosi, indistintamente di u partitu, s'è no ghjunghjemu inseme nantu à u denominatore cumunu Mersin, senza cunsiderà u successu puliticu, ùn avemu micca affruntà u prublema di ùn palesà i putenziali impurtanti di sta cità impurtante. Ma avemu da agisce. Semu cuscenti ancu di quessa. Avemu parechji valori. Pudemu fà assai megliu ", disse.

"A pulitica hè fatta in Ankara"

Dichjarà ch'ellu hà u scopu di lascià a pulitica da parte è di serve cum'è sindaco, Seçer hà dettu: "A pulitica hè fatta in Ankara. Aghju fattu quellu travagliu, aghju fattu quellu travagliu. Si discute quì, ci hè una lotta, ma u mo duvere hè a Merria. Aghju ubligatoriu di serve tutti i mo citadini, indipendentemente da e so opinioni pulitiche, è di travaglià in cuuperazione cù tutti i mo diputati, sindaci, Mr. Perchè mi importa di questu, aghju riservatu un tali paràgrafu in u mo discorsu. Sò sinceru, travagliu, vogliu serve è riesce. Vogliu fà questu in nome di Mersin. Ti ringraziu assai, soprattuttu à u sgiò Elvan, u sgiò guvernatore, è i nostri diputati ».

"Preparemu tutti i piani inseme cù i nostri cumune di distrittu, chì venenu ancu l'urganisazioni non governamentali"

Seçer hà dichjaratu chì ci sò prublemi impurtanti in Mersin, è ancu opportunità, è toccu u prublema di u pianu. Seçer hà dettu:

"Mersin hà da compie u pianu di a seconda tappa 1/5000 in pocu tempu. Cooperemu, parlemu. Avà avemu parlatu à a tavula. Chì pudemu fà ? Avemu bisognu di accelerà questu. L'investitore cerca un terrenu per investisce è ùn pò micca truvà. U pianu hà da cessà di esse un prublema per Mersin. Di sicuru, ùn vulemu alzà l'ochji mentre facemu ciglia. Cum'è u merre, vogliu fà e seguenti ; Preparamu tutti i piani chì sò sottu à l'autorità di a mo cumuna inseme cù i nostri cumune di distrittu. Chì l'urganisazioni non governamentali venganu è dà sustegnu. In fine, signu sottu à i prublemi chì sò in l'interessu di a cità. In u risultatu, tutti pigliamu a rispunsabilità di esse rispunsevuli di u nostru populu ".

"Porteremu u Metro à a vita"

Seçer hà dettu ancu chì ci sò suggerimenti di MESİAD nantu à quale sistema deve esse fattu l'investimentu in metro, è hà dettu: "U rispettemu. Avemu ancu travagliatu annantu à questu. Daremu u Metro à a vita. Avemu fattu cambiamenti impurtanti nantu à u prughjettu chì avemu trovu in a nostra volta. Avemu calculatu à u più chjucu dettagliu cumu pudemu purtà un serviziu più mudernu, più efficace, menu d'investimentu è di sistema ferroviariu à Mersin in u trasportu publicu. Da u ghjornu precedente, avemu surtitu à l'offerta. Avemu intrutu in EKAB è cumpletamu ufficialmente e nostre transazzione. Avemu cunsiderà un sistema ferroviariu in 3 fasi. Sistema di metro, superficia è tram. Faremu una dichjarazione cumpleta annantu à questu tema ", disse.

Espristendu chì l'istituzioni finanziarie volenu una guaranzia di u Tesoru per u metro, u presidente Seçer hà dichjaratu ch'ellu avia bisognu di u sustegnu di Lütfi Elvan, presidente di u Cumitatu di u Pianu Parlamentariu è di u Budget è u Diputatu di u Partitu AK Mersin, è hà dettu: "Avemu avutu difficultà à accede à i finanzii. L'istituzioni finanziarii volenu una guaranzia di u Tesoru da noi o volenu finanzià noi cù costi finanziarii assai elevati. Quì, prima di tuttu, avemu bisognu di u sustegnu di u Signore Elvan. S'ellu ci vole, vogliu fà un appuntamentu cù u presidente di a Republica è andà ind'è ellu personalmente cum'è u sindaco di Mersin per cuntribuisce à sta questione in quantu à Mersin. Vogliu serve à Mersin ".

"Ùn pudemu micca sviluppà Mersin da sè stessu"

Espristendu chì si preoccupa di u Metro è chì a prima fase serà nantu à a linea Est-Ovest, Seçer hà ancu parlatu di l'investimenti fatti in Mersin in a continuazione di u so discorsu. U presidente Vahap Seçer hà dettu: "Hè un investimentu impurtante per i cummercianti di Çamlıbel. Se u Giardinu Naziunale hè custruitu, u prughjettu di u quale hè statu licitatu, hè finitu, a custruzzione hà iniziatu avà. Cù questu investimentu di a nostra municipalità, pudemu trasfurmà l'antica Mersin, à dì Çamlıbel, in un centru di attrazione. Acqua, fognaria, strada, chì i nostri citadini vedenu cum'è e zone più problematiche in i nostri sondaggi. A maiò parte in West Mersin. Se avemu da rinvivisce u turismu, u scopu principale di a recente visita à Ankara hè di creà una tale unità. Cume cumuna, pudemu cuntribuisce à accelerà i travagli infrastrutturali è apre a strada per l’investimenti turistici. Ùn pudemu micca sviluppà Mersin per sè stessu. Cum'è i guverni lucali, facemu u nostru duvere. Facemu questu cù l'amministrazione centrale, cù e camere prufessiunali, cù l'ONG. Pudemu ghjunghje à u risultatu più veloce ", disse.

Seçer hà parlatu di una di e mosse impurtanti di u guvernu cintrali è hà dettu: "L'aeroportu deve esse purtatu à a vita. U sgiò Elvan hè ancu seguitu da vicinu, u cunnoscu questu. S'ellu ci sarà u turismu, serà un aeroportu, s'ellu ci sarà u cummerciu, serà un aeroportu. Se a ghjente hà da vene à Mersin da tuttu u mondu per una strada assai corta, cù pocu spesa, senza perda di tempu, un aeroportu internaziunale hè definitu bisognu. L'autostrada hè una prughjezzione impurtante. Spergu chì un progressu significativu hè statu fattu. A maiò parte di a strada costiera Taşucu-Alanya hè finita. A poca distanza manca. Quessi sò investimenti impurtanti. Parechji più investimenti cum'è questu. Avemu travagliatu. Pudemu fà sbagli, ma ùn facemu mai sbagliatu. Riturnemu da l'errore. Semu aperti à a cooperazione. Tutti avemu da scuntrà nantu à a terra cumuna di Mersin è sviluppà Mersin. Aghju da esse u più successu ", disse.

Seçer hà scontru cù a famiglia Berdan Civata

U presidente Seçer hà assistitu à a Notte di Gala di u 28u Anniversariu di Berdan Civata dopu à u Ballu di u 41 Anniversariu di MESİAD. Overnight Berdan Civata A.Ş. Seçer hà parlatu assai di Hasan Şemsi, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, è hà dettu: "Hè fedele è determinatu. Altrimenti, nimu ùn diceria cusì sinceramente. Ùn pò micca ammaistrà u so sughjettu tantu, ùn pò esse successu. Felicitazioni. Un anzianu, un fratellu maiò, una persona chì rispettu assai, u mo paisanu, u nostru quartieru. Hà un locu separatu. Per noi, soldi, francobolli, fabbriche, ricchezza da parte, u core di una persona hè impurtante. Un omu umanu, un omu di core, un omu sensibile à a sucetà. Pudete vede ellu in parechje attività suciale. Per cuntribuisce à a sucità in parechje tematiche, aghjunghje u so ghjornu è a notte per liberu. mi félicitu. Hà avutu una famiglia cusì numerosa per 41 anni ".

Mencionendu chì un travagliu impurtante hè fattu in Berdan Civata, Seçer hà dettu: "I travagliadori fisici, e persone chì usanu a forza di u so bracciu è guadagnanu soldi cù u sudore di a so fronte è i so figlioli. Questa hè una famiglia assai numerosa. Solu Berdan Civata pruduce bulloni, exporta, micca solu cuntribuisce à l'ecunumia di u paese. In fatti, impiegendu e persone, furnisce ancu a salute è l'unità di a sucità. Questu hè assai impurtante. Sò u merre. Sò a persona chì soffre u più. Cunnisciamu u piantu di i disoccupati, a so ricerca di travagliu, a disperazione di e mamme è di i babbi, è simu tristi.

"U paese vince, a sucetà vince, a Turchia vince"

Mencionendu chì u so duvere hè di pruduce suluzioni, Seçer hà dettu: "Travagliemu per ellu, è continueremu à fà. Cummemurà cun rispettu è reverenza tutti l'imprese chì mettenu petre in petra in stu paese, impieganu una persona, è cuntribuiscenu à l'alimentazione, l'educazione è u sonnu di i zitelli in un lettu caldu, grazia à quella persona.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*