DAP Yapı Sustituirà i Veiculi di a Cumpagnia cù e vitture domestiche

dap Yapı rimpiazzà i veiculi di a cumpagnia cù vitture domestiche
dap Yapı rimpiazzà i veiculi di a cumpagnia cù vitture domestiche

DAP Yapı, chì hè unu di i più grandi produttori di case in Turchia, hà fattu un avanzu esemplariu in u settore. DAP Yapı, chì hà da cuntinuà u so sustegnu à l'ecunumia turca cù l'automobile domestica presentata cù una magnifica cerimonia, hà decisu di rimpiazzà 200 veiculi di a cumpagnia.

DAP Yapı, una di e marche principali di u settore immubiliare, hà pigliatu azzione per l'automobile di Turchia. Annunciendu chì continuanu à sustene l'ecunumia di u paese cù u novu veiculu domesticu TOGG (Gruppu d'iniziativa di l'Automobile di Turchia), chì tutti i diritti appartenenu à a Turchia, 58 anni dopu à a prima impresa automobilistica Devrim, u presidente di u Cunsigliu di DAP Yapı, Ziya Yılmaz, hà dettu chì hà fattu. dichjarazioni.

Parlendu di u veiculu domesticu introduttu in Gebze Bilişim Valley cù u prugramma "Incontru di u Gruppu di l'Automobile di Turchia per u Viaghju di l'Innovazione", Ziya Yılmaz hà dettu: "A nostra automobile domestica, presentata da u nostru presidente, serà una pietra angulare per u nostru paese per ghjunghje à i so scopi futuri. . Videndu solu cum'è un strumentu domesticu; Hè insufficiente per descriverà a visione di "Turchia Nova è Forte". A nostra automobile domestica è naziunale rapprisenta i sogni di 60 anni di stu paese è nazione ". disse.

Supportu domesticu per vitture domestiche

Dichjarà chì u sognu di 60 anni di Turchia hè diventatu realtà, Yılmaz hà dettu: "U so core batte sempre per questu paese; Cum'è DAP Yapı, chì produce, investe è furnisce impieghi per u so paese è a nazione da u ghjornu chì hè stata fundata, simu pronti à piglià a rispunsabilità di fà stu sognu. In questu cuntestu, avemu fieru di impegnà in anticipu di rimpiazzà i veiculi 200 in a nostra cumpagnia cù i nostri automobili domestici ". Hà dumandatu à tutte e cumpagnie putenti per sustene l'ecunumia di u paese cù vitture domestiche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*