Aumentu di l'investimentu in Comunicazioni Elettroniche 5G è Al di là di a Terra Preparata

Adil Karaismailoğlu
Adil Karaismailoğlu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà valutatu u "Rapportu di Dati di u Mercatu di u Settore di Comunicazione Elettronica Turca di 3 mesi" preparatu da l'Autorità di Tecnulugia di l'Informazione è di Comunicazione (BTK).

Esprimendu chì sò cuntenti di vede chì u settore cuntinueghja à cresce è sviluppà cum'è in u passatu in quasi tutti l'indicatori è i paràmetri impurtanti quandu fighjenu 2019, Karaismailoğlu hà dettu chì i rivenuti di l'operatore in u settore di e cumunicazioni elettroniche, chì hà righjuntu 17,6 miliardi di lire in l'ultimi anni. quartu di l'annu passatu, aumentatu da 2018 per centu in totale paragunatu à 13. Ellu disse chì hà aumentatu è superatu 66,7 billion lire.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì sta figura mostra chì u settore cuntinueghja à cresce è hè promettente per u futuru.

Fighjendu specificamente à l'operatori mobili, Karaismailoğlu hà datu l'infurmazioni chì i rivenuti di l'operatori anu aumentatu di più di 12 per centu l'annu passatu, è hà nutatu chì i rivenuti netti di vendita di l'operatori altri da Türk Telekom è l'operatori mobili anu superatu 2019 miliardi di lire in 16, aumentendu circa 15 per centu cumparatu. à l'annu precedente.

"L'aumentu di i rivenuti di l'operatore hè piacevule"

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì l'aumentu di i rivenuti di l'operatore hè piacevule è hà dettu:

"U più impurtante per u sviluppu di u settore è per l'abbonati per riceve un serviziu di qualità megliu hè chì l'aumentu di i rivenuti di l'operatori si riflette in l'investimenti fatti. Da a fine di l'annu passatu, specificamente per Türk Telekom è l'operatori mobili, a quantità d'investimentu in u settore hà aumentatu di più di 2018 per centu paragunatu à 52, righjunghjendu 10,2 miliardi di lire. "L'investimenti di tutti l'operatori in u settore si avvicinavanu à 2019 miliardi di lire in 37, un aumentu di circa 13 per centu cumparatu cù l'annu precedente".

Indittendu chì questa accelerazione di a crescita di l'investimentu in 2019 palesa quantu i attori in u settore credenu è fiducia in u futuru di u paese, Karaismailoğlu hà dettu: "Questa accelerazione d'investimentu hè u successu di a mossa di u nostru paese per realizà a trasfurmazioni digitale, porta assai più veloce. infrastrutture di fibra in ogni parte di u paese, è passà à e tecnulugia 5G è oltre. "Asperemu chì l'investimenti cuntinueghjanu in l'anni à vene". hà fattu a so valutazione.

"U numeru di abbonati mobili hè aumentatu à 80,8 milioni"

Dichjarà chì u numeru di abbonati mobili hè aumentatu à 80,8 milioni à a fine di l'annu passatu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a penetrazione di l'abbonati mobile (penetrazione) era più di 97 per centu.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì 74 milioni di abbonati mobili anu preferitu l'abbonamentu 2016G, chì hà iniziatu u serviziu in 4,5, mentre chì u numeru di abbonati di u serviziu 3G hè diminuitu à circa 5 milioni, è hà utilizatu e seguenti espressioni:

"U fattu chì u serviziu 4,5G hè diventatu diffusatu in tuttu u paese in pocu tempu è hè a scelta di u 92 per centu di l'abbonati dà ancu una idea chì 5G è oltre e tecnulugie creanu un putenziale significativu in u nostru paese. "L'operatori investenu assai per chì ogni angulu di u nostru paese è ogni citadinu ponu prufittà di u serviziu 4,5G".

Esprimendu chì sò cuntenti di vede chì e tecnulugia 5G è oltre è M2M sò parlate più frequentemente in parechji spazii, da i prudutti chì participanu à a vita di ogni ghjornu cum'è l'automobili intelligenti, domestici è naziunali à l'applicazioni industriali, Karaismailoğlu hà dettu chì a stabile. a crescita in u paese cuntinueghja in quantu à l'internet, chì hè diventatu u serviziu più indispensèvule, è chì stu serviziu hè diventatu più è più populari Spiegò chì hà ghjuntu à parechje persone.

 "U numeru di abbonati a banda larga hà superatu 76,6 milioni"

Indittendu chì u numeru tutale di abbonati di banda larga superava 76,6 milioni, Karaismailoğlu hà dettu chì 62,4 milioni di questi abbonati eranu abbonati mobili è 14,2 milioni sò abbonati fissi.

Karaismailoğlu hà rimarcatu chì mentre u numeru di abbonati in Internet a banda larga hè aumentatu, l'usu di l'abbonati hè ancu aumentatu significativamente in 2019 è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Mentre l'usu mediu di dati mensili di abbonati di banda larga fissa era di 2018 gigabyte in l'ultimu trimestre di u 97,5, sta cifra hè aumentata di più di 2019 per centu à 22 gigabyte in l'ultimu trimestre di u 119,3. Avemu vistu chì sta crescita hè assai più pronunzia per l'abbonati mobile. "L'usu di dati, chì era di 2018 gigabyte in u quartu trimestre di u 4,8, hè aumentatu da quasi 40 per centu à 6,7 gigabyte".

Dichjarà chì l'infrastruttura di fibra hè critica per u sviluppu sia di l'internet a banda larga è di 4,5G esistenti, sia di 5G è oltre e tecnulugia mobili, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'aumentu satisfactoriu di l'investimenti di l'operatori in 2019 si riflette ancu in investimenti in fibra.

Fighjendu i figuri à a fine di u 2019, Karaismailoğlu hà infurmatu chì 10 mila chilometri di infrastruttura di fibra hè stata ghjunta, un aumentu di più di 391 per centu cumparatu cù l'annu precedente, è hà ancu dichjaratu chì u numeru di abbonati in Internet in fibra superava 15 milioni, cù un aumentu di circa 3,2 per centu.

Indittendu chì unu di i servizii chì rende a vita più faciule in questu periodu hè a firma elettronica, Karaismailoğlu hà dettu chì attualmente ci sò 6 fornitori di servizii di certificati elettronichi autorizati in Turchia è chì u numeru di certificati chì anu creatu à a fine di u 2019 hè di 3 in. tutale, 940 milioni 618 mila di quali sò firmati elettronichi è 4,6 mila di quali sò firmati mobile Hà aghjustatu chì era vicinu à un milione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*