Obiezione di u Canal Istanbul da i Istanbuliti! Longa fila formata

L'obiezione di u Canale d'Istanbul da a longa fila di Istanbul sò formate
L'obiezione di u Canale d'Istanbul da a longa fila di Istanbul sò formate

I citadini chì si sò ghjunti in a Direzzione Pruvinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione per presentà una petizione d'obiezione contr'à u Prughjettu di u Canale d'Istanbul furmanu lunghe file.

Presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğluA chjama di "Ogni Cittadinu Deveru Oggettu à Kanal Istanbul" cuntinueghja à truvà una risposta in a cità è in Turchia. I residenti di Istanbul, chì vulianu oppone à u rapportu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) di u prugettu, cuncentrati in a Direzzione Provinciale di Ambiente è Urbanizazione in Beşiktaş è Ataşehir. U prucessu d'obiezione, chì hà iniziatu cù l'accettazione di u rapportu EIA u luni 23 dicembre, finisce u 2 di ghjennaghju.

LONGE FILE

I citadini chì vulianu presentà una petizione di obiezione à a Direzzione Provinciale di l'Ambiente è l'Urbanizazione di Istanbul in u distrittu di Beşiktaş anu spartutu i so motivi per l'obiezione. Mine Ayşe Adıgüzel, chì aspettava in fila per presentà una petizione, hà dettu:

"Istanbul hà digià un strettu. Prima di tuttu, pensu chì u prugettu hè contru à a natura. Avemu da dì micca à questu. E cose viventi moriranu, a struttura di a natura cambierà. E s'ellu ci hè un terrimotu ? Si dice chì una nova cità serà stabilita. Ùn avemu ancu pussutu riunisce a nostra Istanbul. Perchè è per quale serà a nova cità ? U costu serà di novu nantu à e nostre spalle? Altre cose ponu esse fattu cù tanti soldi. Cù l'ambizione di guadagnà più, ùn duvemu micca scurdà di ciò chì avemu persu ".

Cummentendu u paragone di u prugettu cù i canali in u mondu, Mehmet Akar hà dettu: "U nostru presidente hà citatu i Canali di Suez è Panama cum'è un esempiu. Tuttavia, sti canali furnisce un accorciamentu di a strada. U Canali di Suez salva à i navi u prublema di navigà in tutta l'Africa, è Panamà finu à l'America Sudamerica. U nostru strettu hè 30 chilometri. Ùn saria micca necessariu apre un canale di 46 chilometri mentre questu esiste ", disse.

Kasim Goktas, un Istanbulite chì vulia trasmette e so obiezioni indipendentemente da u clima fretu, hà fattu a seguente dichjarazione:

"Tutti vede u soffrenu di u populu. Ùn avemu micca bisognu di una nova transizione. A nazione hà bisognu di travagliu è un suspiru di sollievu. Ùn avemu bisognu di qualcunu per prufittà di l'affittu. Avemu da dà un impiegu à i disoccupati. Aspittemu quì i nostri figlioli ".

U PERIODO D'OBJEZIONE FINISCE U 2 GENNAIO

U rapportu EIA di u Prughjettu Kanal Istanbul hè statu apertu à vede da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione per esse finalizatu. L'obiezioni relative à u prugettu ponu esse presentate à a Direzzione Provinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione di Istanbul o à a Direzzione Generale di Permissione è Inspezione EIA di u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione cù una petizione finu à u 2 di ghjennaghju di u 2020.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*