Putin porta a prova di a ferrovia di u ponte di Crimea

Putin esegue a prova di a ferrovia di u Ponte di Crimea
Putin esegue a prova di a ferrovia di u Ponte di Crimea

U presidente russu Vladimir Putin hà apertu a seccione ferroviaria di u Ponte di Crimea, chì unisce Krasnodar è Crimea via u strettu di Kerch, à u trafficu.

Parlendu à a ceremonia di apertura, Vladimir Putin hà dettu ch'ellu era cunvinta chì a Russia implementarà prughjetti simili à u Ponte di Crimea in u futuru.

Avete pruvatu chì a Russia hà u putere di realizà tali prughjetti.

SputnikSicondu a nutizia di; Adressendu à l'impiegati implicati in a custruzzione di u ponte, Putin hà dettu: "Avete dimustratu cù u vostru talentu, determinazione è perseveranza chì a Russia hè capace di realizà tali prughjetti infrastrutturali à scala globale. Questu hè u più grande ponte in quantu à a so lunghezza micca solu in Russia, ma ancu in Europa. Avete dimustratu chì pudemu implementà tali grandi prughjetti in e nostre tecnulugia naziunali. "Questu ci dà a tutti cunfidenza chì pudemu è definitivamente implementerà prughjetti simili in u futuru", disse.

Circa 2020 milioni di persone attraverseranu u ponte in 14

Putin hà nutatu chì aspettanu chì circa 2020 milioni di persone passanu per u Ponte di Crimea è circa 14 milioni di tunnellate di carica da esse trasportate in 13.

Descrivendu l'apertura di a sezione ferroviaria di u ponte cum'è un sviluppu assai impurtante è piacevule per a Crimea è Sebastopol è per tutta a Russia, Putin hà sottolineatu chì e strutture infrastrutturali cum'è stu grande ponte affettanu l'ecunumia di tuttu u paese.

Putin andarà à Krasnodar in trenu

Dopu à a ceremonia di apertura, Vladimir Putin viaghjà da Crimea à Krasnodar in trenu, utilizendu u novu ponte.

U ponte più longu d'Europa

U ponte chì unisce Krasnodar è Crimea via u Strettu di Kerch hè u ponte più longu in Russia è in Europa cù una lunghezza di 19 chilometri. U ponte, chì hè statu apertu à u trafficu di vitture è autobus u 15 di maghju di u 2018, hè statu apertu à u passaghju di veiculi pisanti u 1 d'ottobre.

I treni di merci sò previsti per cumincià à passà per a sezione ferroviaria di u ponte da ghjugnu 2020.

U costu tutale di u ponte, a custruzzione di quale hè stata finanziata cù i risorsi di u budget federale, era di circa 228 miliardi di rubli (circa 3.6 miliardi di dollari).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*