Supportu per i Primi Candidati Femminili di Driver di IETT da Dilek İmamoğlu

da u sustegnu di u desideriu di l'imamoglu à i primi candidati di pilotu di iett
da u sustegnu di u desideriu di l'imamoglu à i primi candidati di pilotu di iett

Dilek İmamoğlu hà fattu una visita di supportu à i primi candidati di i piloti femminili di IETT. Durante a visita à IETT Kağıthane Garage, İmamoğlu hà enfatizatu "Ùn hè micca un travagliu per e donne, hè una persona per un travagliu". Ci era assai interessu in İmamoğlu da i piloti femminili.

Aduttendu i principii di l'uguaglianza di genere è l'impiegazione di e donne, a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà annunziatu per a prima volta in a so storia a reclutazione di cunduttori femine à IETT. 9 cunduttori femine, chì avianu u dirittu di riceve furmazione dopu à e valutazioni preliminari, sò ghjunti à a fine di a so furmazione in classe, chì cuntinueghja da u 3 di dicembre.

U primu ghjornu di a "Formazione di Calligrafia Applicata", chì hè l'ultima tappa, i cunduttori femini sò stati presentati cù u presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Ekrem İmamoğluÙn pudianu ammuccià a so felicità quandu anu vistu Dilek İmamoğlu, moglia di .

U PERIODU ùn hè un travagliu per e donne, ma persone per u travagliu

Dilek İmamoğlu, chì hè statu accoltu da u Direttore Generale İETT, Alper Kolukısa, hè stata prima infurmazione generale nantu à e furmazione.

Dopu, İmamoğlu, chì hà participatu à a prova di guida cù i candidati prima in u veiculu di simulazione è dopu in u veìculu reale, hà dichjaratu ch'ellu crede in tuttu chì e donne seranu assai successu in tutti i campi di a vita è hà dettu:

"Semu felici chì un tali avvenimentu hè accadutu per a prima volta in a storia di IETT. Hè un passu assai impurtante per a parità di genere. Più di questu seguitarà. Inoltre, continuerà à aumentà. Vulemu finisce l'era di u "travagliu adattatu per e donne" in a vita. Aduttà u principiu di micca un travagliu adattatu per e donne, ma una persona adattata per u travagliu. Sembra chì e donne ponu fà ogni travagliu cù successu. Perchè e donne sò mamme. "Tuttu serà megliu cù e donne".

Dopu a prova di guida, İmamoğlu hà scontru cù i piloti femminili è ascoltò cun grande interessu a storia di ogni donna di inizià a professione. Pigliatu in un ambiente amichevule sohbetCi era a risa di tantu in tantu.

"Sò innamuratu di u sonu di l'autobus"

I piloti femminili, chì a so felicità era evidenti in a visita di supportu di Dilek İmamoğlu, anu dettu a so storia di scelta di carriera cun grande eccitazione.

Dichjarà chì esse un cunduttore d'autobus era u so sognu di a zitiddina, Ayşin Bağlı hà dichjaratu ch'ella s'hè innamorata di u sonu di l'autobus. Bagli hà dichjaratu chì ùn ci hè nunda chì e donne ùn ponu micca fà è hà dettu: "Quandu mi sò assittatu prima in u sediu di l'autobus, mi sentu cum'è un cunduttore per 40 anni".

Hacer Uzun, un veru amante di Istanbul, hà dichjaratu ch'ella hà ricevutu u so permessu di guida E-Class in u 2005 è chì u so solu sognu da tandu hè di esse un cunduttore di autobus. Uzun hà dichjaratu chì a furmazione hè stata datu cun grande cura è hà dettu:

"Durante a furmazione, simu literalmente messi à traversu l'ochju di una agulla. Pensemu chì a parte più dura era aduprà l'autobus. "À a fine di a furmazione chì avemu ricevutu, avemu amparatu chì a manera più faciule era di utilizà l'autobus".

Unu di i cunduttori femminili notevuli hè Ayşe Kurt. Dichjarà chì hè vinutu in Turchia da Romania 20 anni fà per travaglià solu 1 annu, ma ùn pudia micca vultà perchè amava u nostru paese, Kurt hà dettu:

"Promettu chì saremu assai successu"

"Eru un camionista in Romania. Dopu avè a mo licenza di autobus quì, aghju cercatu un travagliu. Hà travagliatu attivamente cum'è membru di Bus A.Ş. per 5 anni. Sò ancu travagliatu. Vogliu ringrazià u sgiò İmamoğlu per avè datu questa opportunità. Vi prumettu chì averemu assai successu.

I cunduttori femminili anu manifestatu a so gratitudine à u sindaco İmamoğlu per avè furnitu l'uppurtunità di realizà i so sogni di a zitiddina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*