U travagliu di a cintura è a strada di a Cina accelerà u trasportu intermodale

A cintura di a Cina è u travagliu stradale accelerà u trasportu intermodale
A cintura di a Cina è u travagliu stradale accelerà u trasportu intermodale

U trasportu intermodale hè unu di i prublemi chì hà acquistatu una grande impurtanza recentemente. U trasportu intermodale emerge cum'è un prublema sfida per l'industria logistica turca in quantu parallella à u sviluppu di u trasportu ferroviariu. Perchè sfurtunatamenti, a tarifa di u trasportu ferroviariu in Turchia hè sempre per centu 1. Questa tarifa hè assai insufficiente quandu paragunata cù i giganti mundiali è i paesi circundanti. In particulare cunsiderà chì a tarifa di u trasportu ferroviariu in un paese cum'è a Russia, chì hè geograficamente assai vicinu à noi, hè di 80 per centu, pudemu capisce più chjaramente cumu questu modu hè apertu à u sviluppu è hà bisognu.

Pensemu chì u travagliu di "Belt and Road" di a Cina hè ancu efficace in u sviluppu di studii intermodali ferroviari. Perchè avà pudemu purtà a nostra carica da a Cina in modu efficiente per ferrovia cù l'apertura di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars.

Cù l'apertura di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK), a cooperazione trà Turchia è i paesi eurasiatici hà acceleratu. Per aumentà u trasportu nantu à a linea BTK, accordi sò stati firmati cù TCDD, l'amministrazioni ferroviarie russe, georgiane è azerbaigiane.

Cù u memorandum d'intesa firmatu trà Turchia, Azerbaijan è Russia, u voluminu di trasportu via a linea Baku-Tbilisi-Kars aumenterà è stu sviluppu darà un impetu cummerciale à a linea ferroviaria. Sta linea cunnetta cù l'Europa, u Mediu Oriente è l'Africa via Türkiye. Sta linea cuntribuisce direttamente à l'ecunumia di i paesi nantu à a nova Strada di a Seta, cum'è durante l'antica Strada di a Seta. Per migliurà u trasportu ferroviariu trà Turchia è Russia, i primi travaglii di prova sò cuminciati in a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars in settembre.

Sicondu l'infurmazioni chì avemu ottenutu da TCDD in quantu à a linea BTK, hè statu amparatu chì ci saranu 42 vagoni in u primu gruppu di carica chì partenu da a Cina è ghjunghjenu à l'Europa via Marmaray è i vagoni portanu cuntenituri 40 '. U trenu chì trasportava cumpunenti elettronici intrì in Turchia via Kars è hè statu accoltu cù una cerimonia tenuta in a Stazione Ferroviaria di Ankara u 6 di nuvembre. In questu rispettu, u trenu era u primu trenu à ghjunghje in Europa cù Marmaray. Stimu ancu chì un voluminu di trasportu significativu si farà cù l'integrazione attiva di Marmaray, chì permette u trasportu ferroviariu intercontinentale ininterrottu, cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars.

Inoltre, l'attivazione di e linee ferroviarie nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim serà ancu benefica in questu sensu. Inoltre, u prughjettu di custruisce un grande tunnel sottu à u Bosforu resta nantu à l'agenda. Quandu sti travaglii infrastrutturali sò finiti, Turchia diventerà veramente u centru di u trasportu di transitu o u puntu di transizione trà l'est è l'ovest. À u listessu tempu, un sviluppu significativu serà ottenutu in quantu à u trasportu intermodale, soprattuttu cum'è preferitu da i nostri partenarii cummerciale europei. Inoltre, a Turchia, chì si trova in u 47esimu postu in l'"Indice di Prestazione Logistica", hà da risaltà à u top 20 in l'indici quandu rendemu i flussi logistichi è i prucessi doganali più efficaci è soprattuttu quandu pudemu migliurà e strutture ferroviarie.

U publicu vede ancu u nostru ranking in u "Indice di Prestazione Logistica" cum'è un criteriu di successu è dirige u so travagliu inseme cù u settore à questu puntu. L'intermodale ùn hè micca solu nantu à a nostra agenda, ma ancu in l'agenda di u publicu, è sta perspettiva guida u travagliu. Cum'è UTIKAD, cuntinuemu a nostra cooperazione cù altre ONG è u publicu in quantu à sviluppà l'infrastruttura logistica è assicurendu l'integrazione di a legislazione cù u mondu. Facemu negoziazioni mutuali cù urganisazioni cum'è TÜSİAD, MÜSİAD, DEİK, TOBB, TİM, Service Exporters Association. Siccomu accettemu a perspettiva tecnica basatu annantu à l'efficienza cum'è a nostra bussola, cuntinuemu u nostru travagliu per u sviluppu di u settore logisticu turcu in un largu quadru, cumpresu u trasportu intermodale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*