U ponte Yavuz Sultan Selim hè vendutu

U ponte Yavuz Sultan Selim hè vendutu
U ponte Yavuz Sultan Selim hè vendutu

U ponte Yavuz Sultan Selim hè vendutu: Cù u partenariatu stabilitu cù l'autostrada cinese Anhui, l'autostrada China Merchants, CMU, l'autostrada Zheijiang, l'autostrada Jiangsu, l'autostrada Sichuan, u 51 per centu di u "Third Bosphorus Bridge and Northern Marmara Highway and Eurasia Highway Investment and Operation". serà acquistatu è annunziatu chì i membri di u cunsorziu injectà $ 688.5 milioni di capitale in u partenariatu. Per d 'altra banda, IC İçtaş İnşaat San. ve Tic. A.Ş. hè statu applicatu ieri à l'Autorità di a Cumpetizione.

A cumpagnia di strada Anhui Expressway, basata in Cina, hà annunziatu chì u novu partenariatu, chì serà furmatu cù a participazione di China Merchants Expressway, CMU, Zheijiang Expressway, Jiangsu Expressway, Sichuan Expressway, cumprà azioni di u Terzu Ponte di u Bosforu, u Nordu di Marmara è Eurasia. Investimentu è Operazione di l'Autostrada.

In a dichjarazione fatta da a Chinese Anhui Expressway, hè statu annunziatu chì i membri di u cunsorziu injecteranu 688.5 milioni di dollari di capitale in u partenariatu in u scopu di u dittu accordu, mentre chì u partenariatu hà ancu cumprà 51 per centu di l'investimentu è l'operazione di l'Eurasia Highway. parte di u Terzu Ponte di u Bosforu è di l'Autostrada di Marmara di u Nordu.

Sicondu a dichjarazione, u presidente di u cunsigliu di amministrazione di Jiangsu Express, Sichuan Expresswa è Anhui Expressway hà valutatu l'accordu cum'è una "opportunità di cummerciale impurtante" per e so cumpagnie, mentre chì l'accordu avissi da furnisce benefici à i membri di u cunsorziu. Scopu di "allocazione di risorse è posizionamentu strategicu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*