Parcheggi di l'Ankara in affittu per i soldi di u zucchero di tè

I parcheggi di Ankara sò affittati per i soldi di u zucchero di cay
I parcheggi di Ankara sò affittati per i soldi di u zucchero di cay

U Dipartimentu di Pulizzia di a Municipalità Metropolitana di Ankara si prepara à piglià novi misure nantu à parechje prublemi, da i venditori ambulanti chì minanu u travagliu di i contribuenti à i mendicanti è u persunale.

Mentre a Pulizzia Metropolitana hà pigliatu azzione per eliminà permanentemente i prublemi cronichi chì minaccianu a pace è a sicurità di i residenti di Ankara, u Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Mustafa Koç, hà dettu chì anu aduttatu a visione di "Benedizioni è Pace" di u Sindaco Metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş. In u scopu di sta visione, Atatürk Boulevard è e so strade cunnesse, partendu da l'Ulus Atatürk Statue è si estendenu à a Mansion Çankaya, seranu sbulicati permanentemente da tutti i venditori ambulanti, mendicanti è stickmen.

UN OFFICIAL OGNI 100 METRI

In a regione, chì include Atatürk Boulevard nantu à e rotte Ulus, Sıhhiye, Kızılay è Çankaya, chì sò u core di a cità, è İzmir, Sakarya, Meşrutiyet è Tunalı Hilmi Avenue, sia u numeru di squadre di polizia sia i cuntrolli seranu aumentati. .

Sottulineendu chì e pratiche di venditori ambulanti, mendicanti è staffers, chì ùn sò micca adatti à a capitale, seranu messe à una fine definitiva è permanente, Koç hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Pensemu à caccià stalle di venditori ambulanti, mendicanti è stickmen da sta regione, chì ùn cunvene micca à a capitale. Questu hè u nostru debitu à i cummercianti chì paganu i so tassi è l'affittu di a tenda. Perchè ùn pudemu micca mette a persona chì vende u stessu pruduttu in cundizioni estremamente insalubre, in fumi di scarico senza pagà l'impositu, è i nostri cummercianti chì paganu l'impositu è ​​vendenu in cunfurmità cù e regule d'igiene. Se necessariu, u persunale serà assignatu ogni 7 metri in questi punti nantu à una basa 24/100 ".

"Seguiremu e dumande di a vita di a capitale"

Indicà chì e lagnanze più intense ricevute da ALO 153 Mavi Masa riguardanu i venditori ambulanti, i mendicanti è i stickmen in questa regione, u Capu di Dipartimentu di Pulizzia Mustafa Koç hà dettu: "Certamente metteremu fine à queste lagnanze. Tuttu Ankara hà da vede chì implementeremu un cambiamentu bruscu è bruscu in una manera chì attraerà l'attenzione di u nostru populu. Puderaghju prevede una certa reazione, ma simu determinati à affruntà a reazione. Una Capitale degna di u 100 anniversariu di a nostra Republica porterà a firma di Mansur Yavaş ".

"PARCHEGGIO AFFITTO PER MONEY TEA SUGAR"

Enfatizendu chì e offerte di parcheghju sò affittati per un bellu pezzu è assai sottu à u so valore attuale, Koç hà fattu valutazioni impurtanti nantu à i parcheggi:

"Cum'è u Dipartimentu di Pulizzia, emettemu e licenze per i parcheggi cummerciale. U fattu chì i parcheghji sò affittati per un longu tempu di 20-25 anni è senza un mecanismu per impedisce u so trasferimentu à un subcontractor ci mette in un handicap legale. U cuntrattu hè per 1-2 anni o, s'ellu ùn si sà, per u mandatu di u merre per 5 anni. Quandu avemu principiatu sta attività, aghju vistu chì un parcheghju chì guadagna 400 mila lire per mese ùn pò micca pagà 20 mila lire à a cumuna. Una municipalità chì accetta questu significa chì a ghjente di Ankara dà u so debitu. A nostra cumuna hè in un studiu seriu nantu à sta questione in i Corti Amministrativi. Facemu decisioni in u nostru favore. Invece di affittà i parcheggi à qualcunu altru, u nostru Municipiu li gestirà attraversu BELTAŞ in u scopu di l'applicazione ANPARK. Di sicuru, a diritta truverà u so postu, è a ghjente di Ankara uttene u serviziu chì si merita. Purteremu quelli parcheggi à i residenti di Ankara è i rivenuti di quelli parcheggi à a nostra municipalità ".

I TOTEMI PUBLICITARI SERÀ DIFFICILI DA METTE

Spieghendu chì anu cuminciatu à travaglià nantu à totems publicitarii chì sò sproporzionati à a so dimensione è minaccianu a salvezza di a vita è a pruprietà di i citadini in cundizioni climatichi avversi, Koç hà dettu: "Avemu sbulicatu l'aeroportu, Konya, Eskişehir Road è Turan Güneş, Kanuni Sultan Süleyman. è Incek Boulevards da totems publicitarii. U travagliu cuntinueghja nantu à a Strada di Istanbul. Di sicuru, ùn permetteremu micca totems inappropriati ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*