I primi cunduttori di autobus femminili di Eskişehir Metropolitan anu cuminciatu à travaglià

i primi cunduttori femini di a cità vechja cuminciaru à travaglià
i primi cunduttori femini di a cità vechja cuminciaru à travaglià

A principiu di dicembre, i primi cunduttori femini anu cuminciatu à travaglià in a municipalità metropolitana di Eskişehir, chì hà annunziatu chì una donna di l'autobus seria impiegata cun un annunziu nantu à i so cunti di e social media. Incontru cù i primi cunduttori femini di Eskişehir, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Ayşe Ünlüce hà dichjaratu chì l'impieghi di e donne continuerà à aumentà in i trasporti è in altre aree.

In a Municipalità Metropolitana, chì hà annunziatu chì impiegarà una donna di l'autobus è un assistente di parcheghju femminile per mezu di l'annunzii di i media suciali, i cunduttori di l'autobus femini anu cuminciatu à travaglià dopu à i garage. Dopu à e valutazioni di CV è interviste trà l'applicazioni ricevute, i cunduttori femini, chì anu passatu diversi furmazioni, si sò scontri cù u Sicritariu Generale Ayşe Ünlüce. Affirmando chì 5 cunduttori femine anu cuminciatu à travaglià in a prima tappa, Ayşe Ünlüce hà dichjaratu chì cum'è a municipalità metropolitana di Eskişehir, attribuisce una grande impurtanza à l'impieghi di e donne è chì volenu aumentà l'impieghi di e donne in diversi campi, cum'è l'autobus è l'assistente di parkomat in i prossimi. ghjorni.

Esprimendu chì sò assai felici di travaglià in a municipalità metropolitana di Eskişehir, i cunduttori di l'autobus femine anu dichjaratu ch'elli credenu chì e donne ponu fà qualsiasi travagliu quandu anu datu l'opportunità. Esprimendu u so orgogliu di vede i cunduttori femini in autobus dopu à ESTRAM, i citadini anu ringraziatu à a Municipalità Metropolitana per sustene l'impieghi di e donne in ogni campu.

i primi cunduttori femini di a cità vechja cuminciaru à travaglià
i primi cunduttori femini di a cità vechja cuminciaru à travaglià

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*