U presidente Aktaş hà spiegatu l'investimenti di pianificazione urbana intelligente di Bursa

U presidente Aktaş hà parlatu di l'investimenti in città intelligenti realizati in Bursa.
U presidente Aktaş hà parlatu di l'investimenti in città intelligenti realizati in Bursa.

Parlendu à u "Congressu è Esposizione Smart Cities and Municipalities" apertu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti urbani intelligenti chì anu implementatu in Bursa.

"Congressu è Exhibizione di Smart Cities è Municipalities" urganizata da l'Unione di i Municipi di Turchia sottu l'auspici di a Presidenza di a Republica di Turchia hà iniziatu in Ankara ATO Congressium. Dopu à a ceremonia d'apertura assistita da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, i sindaci metropolitani anu datu esempi di l'investimenti intelligenti chì anu implementatu in e so cità in a seconda sessione principale di u ghjornu. A sessione intitulata "Le nostre Cità Trasfurmate cù Politiche Locali Innovative", moderata da u ghjurnalistu Okan Müderrisoğlu, hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep è u presidente di TBB Fatma Şahin, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay, a municipalità metropolitana di Sakarya. U sindaco Ekrem Yüce è u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, u sindaco metropolitanu Osman Zolan hà assistitu.

una visione cumuna

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà pigliatu u primu pianu in u pannellu, hà dettu, cum'è a municipalità metropolitana di Bursa; Ellu disse ch'elli cuntinueghjanu à esse pionieri in i servizii offerti à i citadini sviluppendu u so accostu orientatu à u serviziu per risponde à i bisogni di l'età à a luce di e pulitiche naziunali. Dichjarà chì anu intrapresu un prughjettu impurtante chì purterà Bursa in u futuru in questu cuntestu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu iniziatu u "Prughjettu di Trasfurmazione di a Città Intelligente di Bursa" da settembre 2019, cù u scopu di u sviluppu sustenibile in quale e risorse sò efficacemente. gestitu, focu annantu à a qualità di vita, è cù a participazione di tutti i segmenti di a sucetà.

In u nostru prughjettu di dui anni, prepareremu una visione cumuna è una strada di strada creendu una strategia olistica chì risponde à i bisogni di stakeholder è evaluate e pratiche internaziunali. In u scopu di u prugettu, esamineremu a nostra cità in 6 spazii funziunali: Trasportu, Ambiente, Vita, Governanza, Ecunumia è Persone, cum'è previstu da a Cummissione Europea. Mentre facianu tutti questi studii, agiremu in u quadru di a "Strategia Naziunale di Smart Cities è Pianu d'Azzione" annunziatu da u nostru Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. "Avè una strategia preparata da u nostru Ministeru à una scala naziunale serà a nostra forza più grande in stu prucessu", disse.

L'urbanismu intelligente hè una necessità

Dichjarà chì Bursa hè una di e cità chì hà 21 Zone Industriali Organizzate, chì a so populazione hè aumentata 47 volte in 10 anni è hà righjuntu 3 milioni, è chì cresce assai rapidamente cù l'industria, u sindaco Aktaş hà enfatizatu chì a migrazione da a campagna à a cità cuntinueghja è chì questu hà vantaghji è svantaghji. U sindaco Aktaş hà dettu: "I prublemi in u trasportu, l'infrastruttura inadegwata è l'aumentu di l'usu di l'energia appariscenu cum'è svantaghji. In un tali ambiente, l'urbanismu intelligente hè una necessità piuttostu chè una benedizzione. Hè un fattu inevitabbile. Perchè avemu da aduprà e risorse dispunibili in modu efficiente. Avemu stabilitu u nostru Dipartimentu Smart Urbanism è Innuvazione. Pudete fà assai in i cumuni, ma a sustenibilità di sti prughjetti cù i so prublemi di costu hè assai impurtante. Affrontemu tutti questi prublemi à u Dipartimentu di Urbanismu Smart è Innuvazione. "Avemu travagliatu per esaminà è incorpore novi risorse", disse.

U sindaco Aktaş hà ricurdatu chì si sò ricurdati di a strategia di a cità intelligente cù u finanziamentu chì anu ricevutu da l'agenzia di sviluppu, è chì anu ricivutu una cuncessione di 3.2 milioni di lire da i Fondi di u Regnu Unitu, è hà datu l'ottimisazione di i signali di u sistema ferroviariu cum'è un esempiu di unu di i intelligenti. investimenti. Ellu disse chì quandu u travagliu in corso hè finitu, u tempu d'attesa, chì hè di 3.75 minuti in u sistema attuale, diminuirà à 2 minuti è cusì puderanu purtà più passageri.

Citendu u prughjettu "u libru apre ogni porta" cum'è un esempiu di prughjetti per i ghjovani, u sindaco Aktaş hà nutatu chì i studienti chì anu compru i libri sò stati dati 2 biglietti d'imbarcu è e biblioteche eranu literalmente overflowing.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*