L'allegazione di BTS per trasferisce a vendita di biglietti TCDD à u settore privatu

A dichjarazione chì bts trasfirerà a vendita di biglietti tcdd à u settore privatu
A dichjarazione chì bts trasfirerà a vendita di biglietti tcdd à u settore privatu

Hasan Bektaş, presidente di l'Unione di l'Impiegati di u Trasportu Unitu (BTS), hà dettu chì l'aumentu fattu da TCDD per i biglietti di abbonamentu ùn hè micca statu vistu prima in a storia di TCDD. Bektaş hà dichjaratu chì ci sò preparazioni per u trasferimentu di a vendita di biglietti in e ferrovie à u settore privatu.

Dicendu chì un ghjocu di parolle hè statu fattu cù a dichjarazione "Sconti in abbonamenti sò stati eliminati", Bektaş hà parlatu à Yavuz Oğhan in u prugramma Bidebunuizle trasmessu in Radio Karakutu. Bektaş hà dettu: "Hè chjaramente un aumentu di l'abbonamenti. Si scherzi di a nostra mente, ma u publicu sà bè chì questu hè un aumentu. Questu mostra a so propria impotenza ", disse.

Esprimendu chì l'abbonamentu ùn hè micca statu direttamente abulitu perchè reagisce, Bektaş hà dettu chì TCDD hà u scopu di aumentà i prezzi esorbitanti, di equalizà l'abbonamentu è i prezzi di i biglietti di ogni ghjornu, è di eliminà l'abbonamentu.

"A VENDITA DI BIGLIETTI SARÀ PERSONALIZZATA"

Bektaş hà dettu: "Vulenu trasfiriri a vendita di biglietti nantu à e ferrovie à u settore privatu. Sapete a logica di a privatizazione in Turchia. Prima li resuscitanu, è dopu li lascianu in braccia di u settore privatu. "(agenzie di stampa imparziali)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*