I studienti AGU farà un stage in Deutsche Bahn

L'università abdullah gul hà firmatu un accordu di cooperazione cù e ferrovie tedesche
L'università abdullah gul hà firmatu un accordu di cooperazione cù e ferrovie tedesche

L'Università Abdullah Gül (AGU) hà firmatu un accordu di cooperazione in Germania cù Deutsche Bahn (Ferrovie tedesche), a più grande cumpagnia di trasportu è logistica in u mondu è u più grande operatore ferroviariu d'Europa. Cù l'accordu, i studienti AGU puderanu fà stage in Deutsche Bahn in Germania.

L'accordu di cuuperazione hè statu firmatu in Berlinu, a capitale di Germania, da u Rettore Prof. Dr. Hè stata firmata à a riunione à a quale anu participatu İhsan Sabuncuoğlu è i dirigenti senior di Deutsche Bahn Andreas Wegerif, Vincent van Houten è Olena Tsymbal.

In u scopu di l'accordu, induve i studienti AGU ponu fà stasgii in Deutsche Bahn, prughjetti è avvenimenti internaziunali cumuni seranu realizati, studii cumuni di R&D è prughjetti di ricerca, seminarii è cunferenze ponu ancu esse urganizati.

Cù stu accordu fattu da AGU, chì porta studii attivi nantu à a cooperazione università-industria, hè ancu cunsideratu di realizà attività di R&D per u trasportu di Kayseri.

Diversi spazii di cuuperazione seranu determinati durante a visita di i dirigenti di a cumpagnia di Deutsche Bahn à AGU è Kayseri in i prossimi mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*