Dolmuses Turn To Taxi In Trabzon

Dolmuses in Trabzon si trasformanu in taxi
Dolmuses in Trabzon si trasformanu in taxi

L'agenda di a riunione, induve e valutazioni nantu à i prublemi di Trabzon sò state fatte, era a mudernizazione di u dolmus. U presidente di a Càmera di Drivers è Automakers Ömer Hakan Usta hà dichjaratu chì crede chì a ghjente di Trabzon è i cummercianti di i cunduttori seranu soddisfatti di a trasfurmazioni è ringraziò u presidente Zorluoğlu.

WE OBIETTIVU DI FORNIRE U BEST SERVICE

U presidente di a Càmera di Drivers è Automakers Ömer Hakan Usta hà dichjaratu ch'elli sò soddisfatti di u prucessu di mudernizazione di u minibus è hà dettu: "Ci sò stati qualchi prublemi chì anu aggravatu i cummercianti di i chauffeurs in u prucessu di trasfurmazioni precedente in Trabzon. In u risultatu, hè stata creata una atmosfera di insicurezza. Tuttavia, dopu à e cunsultazioni fatte da u nostru sindaco metropolitanu Murat Zorluoğlu cun noi, sta atmosfera di insicurezza hè sparita. A nostra municipalità metropolitana è facemu un sforzu per furnisce u megliu serviziu à a ghjente di Trabzon. Avemu u scopu di piglià a decisione ghjusta per a ghjente di Trabzon è i cummercianti di i cunduttori ", disse. I membri di u cunsigliu di direzzione, invece, anu dichjaratu ch'elli avianu esitazioni à l'iniziu di u prucessu è dichjaravanu chì, in u risultatu di e riunioni cù a Municipalità Metropolitana, i punti d'interrogazione in a so mente sò stati sbulicati. Esprimendu chì credenu chì a decisione ghjusta serà presa sia per Trabzon sia per elli stessi, i membri di u cunsigliu di amministrazione ringrazianu u presidente Zorluoğlu per avè cunsideratu è evaluatu tutte e so dumande.

37 DOLLAS SERÀ 74 TAXI

U sindaco metropolitanu Murat Zorluoğlu hà dichjaratu ch'ellu hà pigliatu cura di riunite cù i cummercianti di i cunduttori è hà dettu: "Vogliu ringraziallu per u vostru invitu. Dapoi u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, avemu luttatu cù ciò chì pudemu fà per u prublema di trasportu. Prima di tuttu, in una decisione di a cumissioni di trafficu presa in u 2002, ci era una disposizione in quantu à a trasfurmazioni di minibus in taxi. Ancu s'ellu hè statu dumandatu chì sta disposizione sia implementata dopu un pocu tempu, sta dumanda ùn hè micca cunclusa. Una decisione in questa direzzione hè stata presa in l'ultima riunione UKOME. Cù sta decisione, 37 minibus sò diventati 74 taxi. Hè statu u primu passu è à tempu era impurtante in quantu à dimustrà chì a nostra cumuna hè una cumuna chì cumpiendu a so prumessa.

Hè ORA DI DECIDE

Esprimendu chì stanu travagliendu duramente in a mudernizazione di u minibus, u presidente Zorluoğlu hà dettu: "Avemu purtatu u prucessu di trasfurmazioni di 689 minibus à un certu puntu. Avemu fattu riunioni inseme è realizatu stu prucessu à un livellu assai altu in termini di cunsultazione. Avà hè u tempu di piglià una decisione. U nostru populu, i pruprietarii di i veiculi, i cunduttori, francamente, vulemu un bonu risultatu per tutti Trabzon. Hè un prucessu difficiule, ognunu voli agisce in i so interessi, chì hè una situazione assai normale. Da una banda, hè ovvi chì ùn cuntinuerà più in questu modu. In cunfurmità cù a decisione da piglià, vulemu implementà a mudernizazione di u minibus u più prestu pussibule ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*