In Erzurum ùn ci sarà micca i zitelli chì ùn sanu micca scià

Ùn ci serà micca i zitelli chì ùn sanu micca di scià in u mo erzurum.
Ùn ci serà micca i zitelli chì ùn sanu micca di scià in u mo erzurum.

U prugramma di l'apertura di a stagione è a prumuzione di a Scola di Sport Invernali di a Municipalità Metropolitana di Erzurum hè stata una volta di più a scena di l'imaghjini culuriti. U presidente Sekmen, chì hè statu salutatu cù a manifestazione d'affettu da i picculi skiers, hà dettu: "Ùn facemu micca solu investimenti fisichi per u turismu invernale, facemu ancu investimenti umani in u futuru di a nostra cità". U prugramma di prumuzione di u 6th termu di a Scola di Sport Invernali di a Municipalità Metropolitana di Erzurum hè stata tenuta in u Palandöken Ski Center. In più di i rapprisentanti di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, i coach, i studienti di sci è e so famiglie anu participatu à u prugramma, chì era ancu participatu da u presidente di u Club di Erzurumspor di a Municipalità Metropolitana Hüseyin Üneş. U sindaco metropolitanu Mehmet Sekmen, in u so discorsu à u prugramma introduttivu, hà enfatizatu l'investimenti fatti per u turismu invernale è i sport invernali.

STRESS PER PORTA L'ERZURUM in prima

U presidente Sekmen, chì hà dettu chì in cunfurmità cù i piani fatti da u ghjornu chì hà pigliatu l'uffiziu in Erzurum, hà datu una nova identità à u turismu invernale è i sport invernali in Erzurum. Cù sti valori, avemu fattu investimenti assai impurtanti per l'avvene di a cità. Di sicuru, u più impurtante di sti investimenti, in u nostru parè, era l'investimentu in e persone; avemu implementatu u nostru prughjettu di a scola di sport invernali in questa direzzione. Perchè avemu cridutu chì duvemu ancu furmà l'atleti per purtà Palandökeni, u turismu d'inguernu è i sport d'inguernu, è in più, stu aspettu di Erzurum à u primu.

FORMAZIONE SKI DATA À 40 MIL STUDENTI

Spieghendu chì anu datu furmazione di sci à 5 mila studenti in l'ultimi 40 anni in a Scola Metropolitana di Sport Invernali, Sekmen hà dettu: "Durante u periodu di furmazione di trè mesi, avemu pigliatu i nostri cuccioli da e so case cù navette, è li lasciamu torna. à e so case cù navette à a fine di a furmazione. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu scontru tutti i bisogni di i nostri cuccioli, cumpresi vestiti di sci è vestiti, è ancu nutrimentu. Questa stagione, avemu aghjustatu 5 mila studienti più à i nostri studienti chì anu ricevutu furmazione di sci sottu a tutela di istruttori esperti. Di sicuru, l'attività in a nostra Scola di Sport Invernali ùn sò micca limitate à queste. In u scopu di l'entrenamentu, avemu ancu travagliatu per trasfurmà i nostri studienti chì anu interessatu à u sci è chì sò talentu in i sport invernali in atleti di successu. Cusì, mentre purtemu Erzurum à a vetrina mundiale cù u turismu invernale, furmà ancu futuri campioni cù sport invernali.

FACEMU INVESTIMENTI UMANI IN ERZURUM

U sindaco di a municipalità metropolitana Mehmet Sekmen hà dettu: "I sciatori naziunali è i campioni di u futuru emergeranu trà questi cuccioli, chì avemu introduttu à u sci à a nostra scola di sport invernali", è aghjunse: "Questu hè ciò chì chjamemu investimentu. In altri palori, mentre portamu novi investimenti in a nostra cità fisicamenti, facemu ancu investimenti umani à u stessu tempu. Cum'è noi furnisce a furmazione prufessionale à millaie di i nostri ghjovani in i nostri ESMEK è li trasformemu in una forza di travagliu qualificata ... Cum'è avemu furmà futuri artisti è musicisti in i nostri centri culturali ... Si deve sapè chì ; Sti sfondamenti cuntinueghjanu, è continueremu à espansione è à rinfurzà a visione turistica di Erzurum cù novi prughjetti è novi investimenti. Cum'è Palandöken oghje ùn hè micca Palandöken 5 anni fà, Erzurum 5 anni da avà serà in un locu assai sfarente è assai megliu cà oghje. Cum'è in u passatu, Erzurum tornerà à diventà un centru di attrazione, educazione, cultura, sport è arte per questa regione è paese ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*