Sakarya's Need ùn hè micca u Trasportu di a Stazione, ma u Sistema Ferroviariu Urbanu

U bisognu di Sakarya ùn hè micca u trasportu di a stazione, ma u sistema ferroviariu urbanu
U bisognu di Sakarya ùn hè micca u trasportu di a stazione, ma u sistema ferroviariu urbanu

Dopu chì u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, hà manifestatu l'idea di traslassi a Stazione Ferroviaria di Adapazarı à u Parcu Donatım (Kent) in una riunione, a discussione di l'anni passati hè tornata.

Demiryol-İş Union Sakarya Branch hà ancu fattu una dichjarazione annantu à e discussioni riguardanti u trasportu di a stazione è hà dichjaratu chì a necessità di Sakarya ùn hè micca u trasportu di a stazione, ma l'implementazione di u sistema ferroviariu urbanu.
In a dichjarazione fatta cù a firma di u presidente di a succursale di Sakarya di l'unione Cemal Yaman è u Sicritariu Generale Muammer Güneş, hè stata fatta una pruposta di sistema ferroviariu regiunale, chì includerà i distretti dopu à u sistema ferroviariu urbanu.

A dichjarazione cumpleta fatta da u sindicatu hè a seguente: "Cum'è a situazione pre-elettorale in Sakarya, u sistema ferroviariu è u trasportu di a stazione anu cuminciatu à esse à l'agenda in a stampa lucale ultimamente. Prima di l'elezzioni lucali di pocu tempu, avemu sminticatu rapidamente a gioia è a felicità di u nostru populu cù l'arrivu di u trenu Adapazarı-Istanbul à a stazione, è avemu cuminciatu à discutiri di novu u trasferimentu di a stazione. Dumandemu à quelli chì anu principiatu a discussione, quale hè u prublema di a stazione ?Fighjate, u trenu, chì si dice chì causa prublemi di trafficu, hè andatu 10 volte à ghjornu da quandu hè intrutu in a stazione è ùn ci hè micca prublema in u trafficu. Veni è va cù u sistema di luce normale. Quelli chì cuminciaru sti discussioni anu da sapè chì i GAR di i grandi cità sviluppati in u mondu è in u nostru paese sò in u centru di a cità. Fighjate à Tokyo, Londra, Germania. Cum'è a ghjente di Sakarya, avemu bisognu di gastru a nostra energia in u disignu di u sistema di ferrovia ligera, micca in a rimuzione di u Gar.

Oghje, assai più cità cum'è Istanbul, Bursa, Izmir, Kocaeli, Ankara, Samsun, Gaziantep anu presentatu è implementanu prughjetti di u sistema ferroviariu. L'impurtante quì hè di determinà e zone di necessità è e regioni di priorità, è di rializà questu cù u sustegnu di u guvernu cintrali, cum'è in Konya-Eskişehir-Kocaeli è İzmir, micca da i bilanci di a nostra municipalità metropolitana. A nostra municipalità metropolitana deve prima stabilisce Transportation Inc. in u so corpu, riunite l'Università, Satso, ingegneri civili Sesob è organizzazioni non governamentali in Sakarya per creà i prughjetti di u futuru in tappe. In a prima tappa, u trenu Adapazarı-Istanbul duveria entre in sta cità nantu à viaducti, è e zone esistenti devenu esse aduprate per scopi suciali è u sistema di ferrovia ligera. In a seconda fase, induve u sistema di ferrovia ligera hè necessariu, quella regione deve esse iniziata è u sistema deve esse allargatu cù novi regioni in l'anni dopu, di novu secondu a necessità. In a terza tappa, duvemu mette in luce nantu à u seculu prossimu facendu prughjetti di u sistema ferroviariu regiunale fusionendu da i distretti Yazlık Junction, Sögütlü, Ferizli, Karasu, Kocaali, Akçakoca, Düzce è Hendek à Sakarya. In corta, invece di discutiri di a Stazione Ferroviaria, credemu chì saria più apprupriatu di pensà à ottene un sistema di trasportu più mudernu per u nostru Sakarya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*