U Trenu di Alloghju di 10 Carru di TCDD hè ghjuntu à a Stazione di Elazig

U trenu di l'alloghju di u vagone di tcdd hà righjuntu a stazione di trenu Elazig
U trenu di l'alloghju di u vagone di tcdd hà righjuntu a stazione di trenu Elazig

U trenu di l'alloghju di 10 vitture, chì hè statu finitu in TÜVASAŞ, una filiale di TCDD, è partutu da Sakarya per furnisce un rifugiu per e vittime di u terremotu, hè ghjuntu à a Stazione Ferroviaria di Elazig. Carru, in u cunfortu di una casa

Dopu à u terrimotu di magnitudine 6,8 chì hè accadutu in Elazig, TCDD, chì hà pigliatu l'azzione per aiutà e vittime di u terremotu, hà mandatu u trenu di l'alloghju cù 10 vagoni preparati per l'usu di u persunale TCDD in Turchia Vagon Sanayi A.Ş. (TÜVASAŞ) da Sakarya à Elazig.

U trenu di l'aiutu, chì serà utilizatu per a prima volta, hè ghjuntu à a stazione di Elazig ieri matina. In i vagoni, induve duie famiglie ponu accoglie comodamente, ci hè una camera da letto, un set di divani, un armariu, una cucina, un frigorifero, un fornu, una tavola da pranzu, una lavatrice, una lavastoviglie, un climatizzatore, una televisione, un toilette è un bagnu.

In più di questi, un totale di 24 tende di u clima fretu, ognuna di quale hè 2 m5 è insulata, sò stati ancu consegnati à e vittime di u terrimotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*