U Prughjettu Ferroviario di Bursa hè nantu à l'Agenda una volta di novu

U prughjettu di a ferrovia di Bursa hè di novu à l'agenda
U prughjettu di a ferrovia di Bursa hè di novu à l'agenda

U 22-23 Terminu Bursa Deputy di u Partitu Populari Republicanu è u presidente di l'Associazione di Amanti di Ferrovia Kemal Demirel, durante a so visita à l'Associazione Rumeli Turchi Cultura è Solidarietà, l'impurtanza di Bursa, chì hè unu di i principali cità industriali di Turchia, à a reta ferroviaria naziunale, per a cità, hè significativu.

Demirel, chì hà visitatu u presidente di l'Associazione Culturale è Solidarietà Rumeli Turchi, recentemente elettu, İbrahim Toprak è u Cunsigliu di Amministrazione, hà parlatu di u so travagliu di 1997 anni nantu à a "Ferrovia per Bursa" da quandu hà iniziatu in 23. Ricordendu chì Bursa, a cità di l'industria, u turismu, l'agricultura, l'educazione è a storia, hè ancu a seconda pruvincia chì cuntribuisce u più à l'ecunumia, Demirel hà dettu: "Bursa avia da piglià un trenu assai fà. "Cù abbastanza risorse attribuite, puderia esse finitu à a fine di questu annu", disse.

U presidente di l'ospite, İbrahim Toprak, hà nutatu chì anu seguitu è ​​sustene da vicinu l'opere di u presidente di l'Associazione DESEV Railway Lovers, Kemal Demirel, dapoi u passatu. Toprak hà dettu ch'ellu hà trovu e dichjarazioni fatte da u presidente Erdogan chì hà urdinatu à u Prughjettu Ferroviariu di Bursa per esse trà i prughjetti prioritari assai promettenti.

U vicepresidentu DESEV İbrahim Alkaya è a gestione di l'associu eranu ancu presenti à a riunione. - in Bursa Today

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*