Detaglii di u Prughjettu Spartitu à a Reunione di Promozione di Metro Mersin

Licitazione per u metro di Mersin
Licitazione per u metro di Mersin

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà sparte i dettagli di u prugettu cù u publicu in a "Mersin Rail System Information Meeting". U presidente Seçer hà dichjaratu chì un metudu di offerta cù a custruzzione è u finanziamentu serà pruvatu per a prima volta in Mersin, è hà dettu: "Avemu chjapputu u primu scavi in ​​2020". Dichjarà chì daranu stu travagliu à cumpagnie assai rispettate, u presidente Seçer hà dettu: "Aghjunghjemu valore à Mersin cù stu prughjettu. Attualmente, micca solu Turchia, ma u mondu parla di Mersin ", disse. U presidente Seçer hà dettu chì almenu u 50 per centu di u prezzu di l'offerta ferma in u mercatu di Mersin, "Ottu mila persone anu l'uppurtunità di prufittà direttamente o indirettamente da questu".

Participazione intensiva à a riunione di Mersin Metro Promotion

U 27 dicembre 2019, u XNUMX dicembre XNUMX, a municipalità metropolitana di Mersin hè stata messa in offerta per a prima fase di u prughjettu di u sistema ferroviariu. I ditaglii di u prugettu, chì hè statu aspittatu da u publicu di Mersin da tandu, sò stati spartuti cù u publicu da u presidente Vahap Seçer è i rapprisentanti di a cumpagnia di cunsulenza.

U sindaco metropolitanu di Mersin, Vahap Seçer, chì hà parlatu à a riunione introduttiva à a quale i sindaci di u distrittu, i capi di e camere prufessiunali è l'urganisazioni non governamentali, è ancu parechji ghjurnalisti, hà dettu: "Oghje hè un ghjornu impurtante per noi è Mersin. Quandu si vede da a perspettiva di l'investimenti, vivemu in un ghjornu storicu. Facemu una riunione d'infurmazione micca solu per Mersin, ma ancu per u prughjettu più impurtante è preziosu di a nostra regione.

Un prughjettu ritardatu per Mersin

Espristendu chì u sistema ferroviariu hè un vechju mudellu di trasportu in u mondu, è chì ùn ci hè micca una cità di marca rispettata, metropolitana, in u mondu senza un sistema ferroviariu, u sindaco Seçer hà dettu chì Istanbul hà scontru u metro 32 anni fà è chì u precedente di Mersin hè Konya. , Eskişehir, Gaziantep Hà nutatu chì i sistemi ferroviari sò stati stabiliti in e pruvince recentemente. U presidente Seçer hà continuatu cusì:

"Consideremu un prughjettu ritardatu. Mersin hè una cità cù una storia storica è culturale impurtante è un putenziale ecunomicu assai impurtante. Fighjate, sta cullezzione sploderà un ghjornu. Avemu un risparmiu assai impurtante. Industria, agricultura, turismu, logistica, putenziali incredibili. In novu, assai paradossale, quandu guardemu à a mappa di a miseria di Turchia, simu a prima cità à esse vistu. I nostri orizonti devenu esse aperti. Avemu bisognu di fà proiezioni per i prossimi 50 anni. Ciò chì chjamate metro ùn hè micca un prughjettu chì diventerà obsoletu dumane si fate oghje. Si parla di u XVIIImu seculu, 18 anni fà. Hè sempre vera oghje. Hè sempre pertinente in Berlinu, Mosca, Parigi è Londra, perchè aghjunghje un valore à a cità ".

"A crescita di a pupulazione mostra chì u prugettu hè necessariu"

Dichjarà chì a pupulazione di Mersin cresce rapidamente è chì i Siriani sò ancu aghjuntu à questu aumentu, u sindaco Seçer hà dettu: "In u 2015, ci era una populazione di 1 milione 710 mila. In 2019, era 1 milione 814 mila. Ma dopu à 2013, ci hè un aumentu involuntariu di 20 per centu. Ci sò circa 350 mila invitati siriani. A nostra populazione urbana ùn pudia micca ottene una guaranzia di u Tesoru per un tempu. Perchè a pupulazione di u centru di a cità ùn hà micca righjuntu i criteri desiderati. Ma oghje, un quartu di a nostra pupulazione hè una populazione migrante, invitata è rifuggiata chì campa quì. Allora stu sistema ferroviariu ùn hè micca un investimentu inutile. Questi aumenti palesanu chì sti studii chì sò stati realizati per anni ùn sò micca infundati, è ancu a superpopulazione rende u travagliu più precisu è sguassate e preoccupazioni. Per quessa, continueremu à realizà questi travaglii assai cunfidenza ".

A linea Est-Ovest accurtata, a linea Nord-Sud aghjunta, costa u listessu

Ricordendu chì u prughjettu di u metro realizatu in u periodu precedente prevedeva una linea di 18.7 chilometri trà Mezitli-Zona Libera, u sindaco Seçer hà nutatu chì anu riduciutu a detta linea à 13.5 chilometri cù i tocchi chì anu fattu nantu à u prugettu. Seçer hà dettu: "Ci sò alcune preoccupazioni. "U prughjettu appruvatu è u prugettu licitatu sò diffirenti". Ma ùn hè micca. Quì u costu tutale hè significativu. U costu tutale scende, ùn ci hè micca prublema cù questu. In u vechju prughjettu, a linea partia da Soli, avemu principiatu davanti à l'antica edifiziu municipale di Mezitli. U vechju prughjettu era finitu in a Zona Libera, cusì l'avemu accurtatu. Finirà à l'antica stazione d'autobus. Serà a municipalità ", disse.

Dichjarà chì integraranu una linea di ferrovia ligera à l'Hospital di a cità è una linea di tram à l'Università di Mersin in più di a linea Est-Ovest di 13.5 chilometri, u presidente Seçer hà dettu: "Allora tutti questi sò uguali à u costu di a ferrovia sotterranea di 18.7 chilometri. sistema chì avemu trovu nantu à a nostra volta. . Si cuntinueghja à 30.1 km. Sistema mistu ma u costu hè u listessu. Dunque, ùn ci hè micca un prublema legale cù l'investimentu chì faremu in u primu locu, postu chì ùn ci hè micca cambiamentu in u nostru costu in u nostru prugramma d'investimentu ".

U sistema ferroviariu hà ancu rinvivisce u mercatu

U presidente Seçer hà dettu chì u sistema ferroviariu entrerà in cuntattu cù i lochi induve i muvimenti umani sò intensi cum'è Mezitli, università, ospedale universitariu, Marina, Forum Mersin, Çamlıbel, è hà dettu: "I cummercianti di Çamlıbel stanu erodendu a nostra porta ogni ghjornu. U bazar hè finitu, Mersin hè finitu. Ùn ci hè micca centru in Mersin. Assai impurtante. Ùn hè micca solu un prughjettu di trasportu per ellu. Prughjettu suciale è culturale. Ci hè una stazione vicinu à u Parcu di i zitelli Özgür. Ci hè una stazione vicinu à a stazione di treni. Avemu pigliatu Camlibel in. Se un fratellu è una mamma di Mezitli volenu vene à Çamlıbel per fà a compra, piglianu u metro in 10 minuti, ma ùn ponu micca vene avà. Ancu s'ellu hà un veiculu privatu, hè zulu per ellu, è s'ellu piglia unu di i veiculi di trasportu publicu, hè zulu per ellu. Un veiculu di trasportu publicu immaculatu, veloce, còmode è affidabile pò esse ghjuntu assai facilmente in metro. Pigliamu Çamlıbel in questa integrazione ", disse.

50% di u prezzu di l'offerta ferma in Mersin

Dichjarendu chì sò andati à un'offerta per u sistema ferroviariu u 27 dicembre 2019, u presidente Seçer hà dettu:

"Questa custruzzione ci darà una mobilità significativa. Solu in a prima fase, ci sò 4 mila impieghi diretti. Inoltre, 4 mila persone di più beneficianu direttamente da questu. Siccomu l'offerta hè sempre in corso, ùn pudemu micca dì u prezzu tutale di l'offerta, ma 50 per centu di u prezzu tutale di l'offerta ferma in a cità. U salariu di u persunale, l'alimentu furnitu, a sub-industria, i materiali necessarii per sta custruzzione seranu acquistati da Mersin. Quessi sò numeri enormi. Periudu di custruzzione di 3,5 anni. Ci hè una opzione supplementaria per 6 mesi. In questu prucessu, ci sarà a vitalità ecunomica in a cità. 8 mila persone anu da esse l'uppurtunità di prufittà da ellu direttamente o indirettamente.

A dumanda di offerta hè alta

Ricordendu chì l'offerta di pre-qualificazione si terrà u 27 di ferraghju, u presidente Seçer hà dettu chì ùn ci hè micca stata una offerta in questa scala è nantu à sta basa legale in Turchia per l'ultimi mesi 18. Seçer hà dettu: "Hè per quessa hè estremamente impurtante. Attualmente, micca solu Turchia, ma ancu u mondu si parla di Mersin in stu mercatu. Quale ùn hè micca statu in l'ultimi mesi ? L'istituzioni più rispettate di Turchia, i dirigenti superiori, l'imprese chì anu pruvatu a so età, i banche domestiche è straniere. Parechji istituzioni finanziarii è cumpagnie di custruzzione, da i spagnoli à i lussemburghesi, da i cinesi à i tedeschi è i francesi, visitanu a nostra regione. Sò interessate in questu tema. Per a prima volta in Turchia, realicemu un prughjettu di questa scala chì include sia finanziamentu è cuncorsu di custruzzione. Ci hè una dumanda impurtante. Ùn vi preoccupate, e cundizioni sò chjaru in Turchia, ci hè una cuntrazione in i mercati. Ùn dì micca "U presidente hè in un mondu di fantasia. Innò ùn hè micca. Ci hè assai soldi in u mondu, soldi assai seriu. Anu cercanu porti sicuri per andà. Stu prughjettu hè assai populari. Parlu assai assertivu. Daremu stu travagliu à l'ultime tecnulugia, imprese assai preziose, assai reputate in cundizioni assai favurevuli. Indubbiamente, faremu a prima scelta in 2020. Indubbiamente, vecu questu assai chjaramente è crede in u prughjettu di tuttu u core. Sò daretu à u prugettu è mi tengu strettu è u dicu in modu assertivu. A faremu à tempu. Aghjunghjerà assai à Mersin. Più cà un viaghju còmode di un passageru, aghjunghjemu assai valore à Mersin. Questu hè u nostru travagliu ", disse.

A mo supposizione hè chì 15 cumpagnie ambiziose si batteranu ferocemente in questa offerta.

U presidente Seçer hà ringraziatu u presidente Recep Tayyip Erdoğan per u prugettu da esse inclusu in u prugramma d'investimentu 2019. Espristendu chì piglianu iniziative per furnisce a garanzia di u Tesoru da u guvernu cintrali à u prugettu, u presidente Seçer hà dettu: "Questu porta; Sblocca un accessu più veloce è più assequible à i finanzii. Per d 'altra banda, ùn hè micca a fine di u mondu. Ùn avemu micca messu una cundizione di garanzia di u Tesoru in a nostra offerta. Ùn avemu micca dettu chì daremu una guaranzia di u Tesoru, in e cundizioni attuali, più di 40 cumpagnie anu scaricatu stu schedariu da EKAP. A mo supposizione hè chì 15 cumpagnie ambiziose si batteranu ferocemente in questa offerta. Stu prughjettu cuncerna tutti Mersin, tutti noi, tutti l'attori. Hè un prughjettu chì deve esse abbracciatu da tutti, da i gestori assai preziosi, i presidenti, i capi di a camera, i rapprisentanti di l'ONG, i rapprisentanti di i partiti pulitichi à a burocrazia, i persone di Mersin è i preziosi membri di a stampa. Stu prughjettu hè apertu. Ùn pigliemu micca cù a logica di "Avemu fattu è hè fattu". S'ellu ci sò sbagli o omissioni, tocca à noi di curreghje. Semu dopu à truvà a perfezione, fendu u dirittu, micca pruvatu à piace à qualcunu. Vulemu piace à Mersin, a ghjente di Mersin, è aghjunghje valore à Mersin ", disse.

Truverete chì e vostre preoccupazioni ùn sò micca fundate

À a riunione introduttiva di u prugettu, u Manager di a succursale di Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Mersin, Salih Yılmaz, è i rapprisentanti di a sucietà di cunsulenza chì hà preparatu u prugettu, Danyal Kubin è Ebru Kanlı anu datu infurmazioni nantu à i dettagli tecnichi di u prugettu. À a riunione, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, i ghjurnalisti è i capi d'opinioni anu avutu ancu l'uppurtunità di dumandà dumande nantu à u prugettu è avè risposte à e so dumande.

U presidente Seçer, chì hè tornatu à u podium dopu chì e dumande sò state risposte da e persone tecniche, hà dettu: "Ci sò preoccupazioni. Sò d'accordu. Hè per quessa chì avemu bisognu di entre in i dettagli. Avemu fattu a nostra trentesima riunione annantu à u metro da quandu avemu ghjuntu à l'amministrazione. Ùn facemu nunda superficialmente. Ùn avemu micca paura. Pudemu fà questu. E preoccupazioni ponu esse ghjustificate, ma truverete chì ùn sò micca fundati. Spergu chì avemu da riunite cum'è l'attori di a cità in parechje riunioni ".

Quanti Passaggeri Purtà u Sistema Ferroviariu Mersin?

  • A prima linea di fase di u sistema ferroviariu di Mersin seguirà a direzzione di a stazione di Mezitli Marina Tulumba.
  • In u 2030, u numeru di passageri di trasportu publicu ogni ghjornu serà di circa 1 milione 200 mila persone. U scopu hè di trasportà u 70 per centu di questu per u sistema ferroviariu.
  • U numaru di passageri ogni ghjornu in a Stazione Mezitli (Ovest) hè previstu di 206 mila 341. U numaru di passageri à l'ora di punta hè stimatu à 29 mila 69.
  • Di questi, 62 mila 263 seranu passageri nantu à a strada Università-Stazione, 161, 557 seranu nantu à a strada Università-Hal.
  • U numaru di passageri di ogni ghjornu nantu à a strada di Gar Huzurkent serà 67 mila 63 persone, è u numeru di passageri ogni ghjornu trà Gar è OSB serà 92 mila 32 persone.
  • U numaru di passageri di ogni ghjornu serà di 81 mila 121 persone trà a stazione di autobus è l'uspidale di a cità, è 80 mila 284 persone trà l'ospedale di a stazione di a cità è a stazione di autobus.
  • Ci saranu 7930 metri di cut-and-cover è 4880 metri di tunnel di tubu unicu nantu à a linea di a Stazione Mezitli.
  • Ci sarà un parcheghju per 6 veiculi in 1800 stazioni, è parcheghji per bicicletta è moto in tutte e stazioni.

Chì sò e Specifiche Tecniche di Mersin Rail System?

  • Lunghezza di a linea trà a stazione di Mezitli: 13.40 km
  • Numero di stazioni: 11
  • Forbici à croce: 5
  • Linea di uscita d'emergenza: 11
  • Tipu di tunnel: Tubu unicu (9.20 metri di diametru internu) è sezione cut-and-cover
  • Vitezza massima di funziunamentu: 80 km/h Vitezza di funziunamentu: 42 km/h
  • Tempu di viaghju solu: 23 minuti
  • A lunghezza di u sistema di treni ligeri trà l'antica stazione d'autobus - Hospital City - Bus Station: 8 mila 891 metri
  • Numero di stazioni: 6
  • Lunghezza di a linea di Tram trà Fiera è Università di Mersin: 7 mila 247 metri
  • Numero di stazioni: 10

Mappa di u metro di Mersin

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*