L'ingegneri geologichi avvisanu "U Canale provoca inundazioni à Istanbul"

canale Istanbul
canale Istanbul

U presidente di a Camera di Ingegneri Geologichi TMMOB, Hüseyin Alan, hà dettu chì, se Kanal Istanbul hè custruitu per via di a "differenza di livellu" trà u Mari Neru è u Mari di Marmara, tutte e spiagge di a costa di u Mari di Marmara seranu inundate è e spiagge spariranu completamente.

Parlendu à Cumhuriyet Newspaper in quantu à a Legge di Zonificazione, chì hè stata accettata da a Cummissione di Travaglii Publici, Zonificazione, Trasportu è Turismu di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è hè prevista per esse presentata à l'Assemblea Generale, Alan hà sottolineatu chì u regulamentu deve esse fattu cù sta lege hè "regulamenti persunalizati".

Evaluendu l'articulu in u prugettu, "L'ingegneri seranu numinati per impegnà a supervisione è a supervisione di u disignu in u quadru di u regulamentu chì deve esse publicatu da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione", Alan hà dettu:

"In Turchia, i permessi di custruzzione sò dati à quasi 200 mila edifici annu. Sicondu i dati d'oghje, solu 19 persone anu ricivutu u certificatu di cuntrollu di cuncepimentu è supervisione basatu annantu à l'autorità datu da u ministeru. Ùn hè micca pussibule per 19 persone per cuntrullà 30-40 mila edifici. L'accordu hà per scopu di trasfiriri l'affittu à alcuni ingegneri elitisti. In casu di promulgazione di a lege, u citadinu chì hà custruitu un grana simplice in u distrittu di Erciş di Van ùn puderà micca custruisce u so stagnu senza pagà u prezzu à questi ingegneri. In questu sistema monopolizatu, i salarii di l'ingegneri sò trà 60 mila è 100 mila ".

I retrofits di l'edificazione ùn sò micca abbastanza

Dichjarà chì cù a pruposta di legge, l'edifizii chì eranu amnistia cù pavimenti illegale seranu datu u "dirittu di rinfurzà", Alan hà dettu: "Intornu à 17 mila edifici in 80 pruvince, 512 distretti è 100 paesi in tuttu u paese sò direttamente nantu à a culpa. linea. Ùn importa micca quantu rinfurzà questi edifici, hè sicuru chì seranu distrutti in u primu terrimotu. A decisione di rinfurzà hè un grande sbagliu ", disse.

In più di l'edificazioni, Hüseyin Alan hè nantu à l'autostrada Istanbul-Ankara da u fiume Sakarya à Sapanca; Dichjarà chì a linea di trenu d'alta velocità corre parallela à a linea di falla di l'Anatolia di u Nordu trà Arifiye è Sakarya, hà dettu: "A strada di l'autostrada nantu à a linea di difettu colapserà in un pussibili scossa severa, è sta parte di a linea di trenu si romperà. " Hà avvistatu chì a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, chì hè in custruzzione, pò esse intarrata in i dolini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*