Eskişehir hà fattu una uscita per a Ferrovia di u Mediu Oriente 2020 tenuta in Dubai

Eskişehir hà fattu un sbarcu nantu à a ferrovia di u Mediu Oriente tenuta in Dubai
Eskişehir hà fattu un sbarcu nantu à a ferrovia di u Mediu Oriente tenuta in Dubai

A Camera di Cummerciu di Eskişehir, a Camera di l'Industria di Eskişehir è a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir anu sbarcatu nantu à a Ferrovia di u Mediu Oriente 2020 tenuta in Dubai.

Eskişehir hà fattu una uscita à Middle East Rail 2020 tenuta in Dubai. Prima di a Mostra di l'Industria Ferroviaria chì si terrà in Eskişehir Chamber of Commerce TÜYAP Fair Center in April, i dirigenti di a camera si sò riuniti è anu tenutu riunioni cù i giganti ferroviari di u mondu.

ETO TÜYAP Fair Center, implementatu da a Camera di Cummerciu di Eskişehir, cuntinueghja à aghjunghje valore à Eskişehir. In questu cuntestu, i dirigenti di a camera si sò riuniti per a Rail Industry Show Railway Technologies Fair, una di e fiere più impurtanti chì si terrà in 2020, è anu visitatu a fiera Dubai Middle East Rail. U presidente di a Camera di Cummerciu di Eskişehir Metin Güler, u presidente di a Camera di l'Industria di Eskişehir Celalettin Kesikbaş, u presidente di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir, Nadir Küpeli, è a delegazione composta da i gestori di e camere anu avutu una seria di cuntatti in Dubai.

Fiera MER invitata

A delegazione di Eskişehir, chì hà assistitu à a Dubai Middle East Rail Fair, chì hè cunsiderata cum'è unu di l'avvenimenti ferroviari più impurtanti in u mondu, hè stata accolta da u direttore generale di MER, Jamie Hosie. U direttore generale Hosie, chì hè statu cunsultatu da u presidente Güler in quantu à a fiera ferroviaria chì si terrà in Eskişehir, hà dichjaratu ch'ellu era felice di accoglie a delegazione di Eskişehir.

Parlavanu à i giganti mundiali

Una seria di riunioni sò state tenute in a fiera, chì hè cunsiderata una zona impurtante per u RailIndustry Show, chì serà ospitu da ETO TÜYAP Fair Center in April. U presidente Güler è a delegazione si sò riuniti cù i pruduttori di giganti mundiali cum'è CAF è Siemens è l'urganisazioni operative di paesi cum'è l'Emirati Arabi Uniti, l'Italia è l'Inghilterra è anu cunsultatu a fiera ferroviaria di Eskişehir.

Güler: "Veremu i benefici di agisce cum'è una cità"

Facendu dichjarazioni in quantu à a fiera, u presidente di l'ETO Güler hà enfatizatu chì Eskişehir hè assai impurtante per l'industria ferroviaria è hà nutatu chì si sentenu cusì in Dubai. Güler hà dettu: "Cum'è a cumpagnia operativa di ETO TÜYAP Exhibition Center, avemu ricevutu un invitu da a fiera di Dubai Middle East Rail. Stu invitu era un invitu fattu in a nostra cità. Avemu trasmessu stu invitu à e nostre istituzioni è urganisazioni. Ùn deve mancanu, nè a nostra Càmera d’Industria nè a nostra direzzione di l’OIZ ùn li rumpianu ; Si sò uniti per travaglià inseme. Oghje, simu quì cum'è un corpu in nome di i cummercianti è industriali di Eskişehir. Sicuremu chì avemu da principià à cuglieri i frutti di agisce cum'è cità in pocu tempu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*