A disoccupazione finisce se Sivas diventa una cità ferroviaria

a disoccupazione finisce se sivas diventa una cità ferroviaria
a disoccupazione finisce se sivas diventa una cità ferroviaria

Abdullah PEKER, presidente di l'Unione di i Travaglii di i Trasporti è Ferroviari, hà fattu una dichjarazione di stampa per u disoccupazione in Sivas. Peker hà toccu parechji prublemi in a so dichjarazione.

Videmu chì i nostri omi d'affari di Sivas ùn anu da invistisce in u so paese d'origine.

E nostre istituzioni esistenti sò constantemente perdendu sangue.

Avemu dettu TÜDEMSAŞ, a ricetta di suluzione per u prublema di disoccupazione, in media scritti è visuali dapoi anni. Ci dispiace di dichjarà chì nisun travagliu pusitivu hè statu realizatu à questu puntu. L'unica speranza di a ghjente di Sivas hè TÜDEMSAŞ, a porta di u pane.

Tutti i nostri pulitici, burocrati è ONG si lamentanu di u prublema di disoccupazione, sapemu chì a ghjente vole un travagliu ogni volta chì vene à Sivas.

A disoccupazione finisce se Sivas Railway City deve esse.

Anni fà, quandu era Sivas Railway City, hè stata luntanu da quellu locu in questi ghjorni. Dui fatturi impurtanti per u sviluppu di Sivas sò u sviluppu di u Trenu High Speed ​​​​(YHT) è TÜDEMSAŞ. Quandu e spedizioni in trenu d'alta velocità cumincianu, u flussu di soldi è l'investimenti cumincianu cù un accessu faciule à a nostra pruvincia.

Se TÜDEMSAŞ si sviluppa, i soldi chì scorri à u mercatu attuale di Sivas aumenteranu à quaranta milioni di lire s'ellu hè deci milioni di lire à u mese. Questi dui fattori finiscinu u disoccupazione in Sivas è causanu l'industrializazione di stallà.

Dicendu chì u disimpiegu è a miseria spariranu in Sivas, per avà, YHT hè previstu di piantà in 2 stazioni durante u viaghju di 9 ore. Dopu Ankara, ghjunghjerà à Sivas dopu à Elmadağ, Kırıkkale, Yerköy, Yozgat, Sorgun, Akdağmadeni è Yıldızeli. U fattu chì u trenu d'alta velocità chì passa per sti lochi aghjunghjera un valore cummirciali è socioculturale à l'insediamenti, darà un valore aghjuntu à l'ecunumia di u paese, chì rinviverà u turismu à u mumentu chì sti pruvince diventeranu più efficaci.

TÜDEMSAŞ hè à l'ISTITUZIONI PIÙ STABILI DI TURCHIA.

U nostru scopu ùn hè micca di batte a Vigna, ma di manghjà uva.

U fattu chì i stabilimenti sub-industriali, chì ponu creà una forza di travagliu chì accurtà u travagliu è u trasportu di l'imprese è sustene a produzzione, diventanu più efficaci in questi lochi fermanu a crescita di a pupulazione in e grande cità è furnisce incentivi à altre pruvince. chì furnisce ancu l'equilibriu in a distribuzione di a pupulazione.

L'impurtanza da esse datu à Sivas è Kayseri, chì sò e porte chì si apre da Ankara à u livante, a sucetà chì custituisce u mosaicu di u paese, i trasporti chì creanu l'uppurtunità di sviluppu megliu cù l'impieghi, l'industria, a tecnulugia, a scienza. è l'educazione, ci hè un desideriu di prugressu più. Grazie à a nostra stampa lucale per mantene a tematica di u disimpiegu à l'agenda.

Grazie"

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*