A Fundazione TEMA presenta una demanda contr'à u prugettu Kanal Istanbul

A Fundazione Tema hà presentatu una demanda contr'à u prughjettu Kanal Istanbul
A Fundazione Tema hà presentatu una demanda contr'à u prughjettu Kanal Istanbul

Fundazione TEMA, nantu à a decisione positiva di l'EIA data da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione à u Prughjettu di u Canal Istanbul; Hà presentatu una demanda per a causa chì a decisione ùn era micca in cunfurmità cù a lege, l'interessu publicu è i motivi scientifichi. In a causa presentata u 17 di ferraghju 2020, a Fundazione dumanda a sospensione di l'esecuzione è l'annullamentu di a decisione positiva EIA. A petizione, preparata cù 14 scientisti è esperti, hè di circa 140 pagine, cumprese opinioni di esperti supplementari.

U fattu chì u Prughjettu di u Canale di Istanbul, chì hà da cambià cumplettamente tutti l'abitati terrestri è marini, u sistema di l'acqua sotterranea è u sistema di trasportu di Istanbul, hè realizatu solu per mezu di u prucessu EIA, senza pianificazione spaziale à grande scala è studi strategichi di valutazione ambientale, causa risichi impurtanti. per esse ignoratu. U prugettu, chì ùn hè micca statu sottumessu à una valutazione cumpleta à una scala elevata, hè implementatu senza piglià in contu i risichi pussibuli è e cunsequenze negative chì ponu esse scontri in u futuru. U rapportu attuale di l'EIA hè luntanu da esse un rapportu basatu annantu à e dati scientifichi è chì cuntene precauzioni, è ùn tratta micca e preoccupazioni di centinaie di millaie di persone chì si oponenu à u prugettu.

E risorse d'acqua, i boschi, l'agricultura è i pascoli di Istanbul sò in risicu

I bacini di Sazlıdere è Terkos, chì sò e riserve d'acqua più impurtanti in l'area di u prugettu è attualmente furnisce l'acqua à Istanbul, sò in risicu di estinzione è salinizazione cù stu prughjettu. Terkos è Sazlıdere anu 29% di a capacità di almacenamentu d'acqua tutale di a cità. Sicondu u Rapportu EIA, una grande parte di a presa di Sazlıdere serà disattivata. Questu significa a perdita di una fonte d'acqua impurtante per a ghjente di Istanbul, chì sentenu più l'effetti di a crisa climatica (per esempiu, a siccità). I bacini di l'acqua sotterranea cuncentrati sottu a Tracia sò riserve strategiche d'acqua dolce d'impurtanza vitale contr'à a siccità causata da u cambiamentu climaticu. In casu di una fuga da l'acqua di mare à l'acqua sotterranea, ci hè un risicu di salinizazione irreversibile di l'acqua sotterranea in tuttu u Latu Europeu. U rapportu di l'EIA di u prugettu cita u risicu di salinizazione, ma ùn hè micca cunsideratu chì ùn ci hè micca una suluzione à u prublema chì si sviluppa si stu risicu si trova.

Cù u prugettu, circa 142 milioni di m2 di terra agricula seranu distrutte. Questu significa circa 19% di e zone agricule di Istanbul. Se u Prughjettu di u Canale Istanbul hè realizatu, i terreni agriculi, a maiò parte di i quali sò situati in u latu europeu, saranu rapidamente aperti à a custruzzione, cessanu di esse agriculi, è u cimentu di a zona serà inevitabbile. Sta situazione minacciarà a sicurità alimentaria di e persone chì vivenu in Istanbul.

Sicondu u Rapportu EIA, hè annunziatu chì una foresta di 421 ettari serà tagliata per via di u Prughjettu di Canal Istanbul. Principalmente, 287,03 ettari di furesta per esse tagliata hà u statutu di foresta di Conservazione è cade in i cunfini di a "Foresta di Conservazione di u Lavu Terkos". fureste di cunservazione; Quessi sò fureste chì sò prutetti per i so servizii altri chì a produzzione di legnu, cum'è a prutezzione di a terra, a pruduzzione d'acqua, a pruvista d'aria pulita è a sicurità naziunale. A prutezzione di sti zoni hè l'assicuranza di acqua è aria pulita per a ghjente di Istanbul.

L'impattu di l'isula nova formata nantu à a vita naturali ùn hè micca prevedibile

Dichjarà chì a strada di Canal Istanbul hè situata in una regione ricca è rara di Tracia, in particulare in quantu à l'assi naturali, u presidente di a Fundazione TEMA, Deniz Ataç, hà dettu: "U lavu Terkos è i so circondi, situati nantu à a strada, sò una di e regioni cù a flora più ricca di Turchia. U Prughjettu di u Canale di Istanbul separà a parte europea di Istanbul da a Tracia, creendu una isula densamente populata cù una populazione di circa 8 milioni. Ùn hè micca prevedibile cumu a vita naturale risponde à un tali isolamentu. Terkos Lake, Sazlıdere Dam è Küçükçekmece Lake, situate in l'area di impattu di a strada di u canali, sò ecosistemi estremamente impurtanti per l'uccelli, l'anfibi è e creature d'acqua dolce. Hè ancu inclusu in u rapportu di l'EIA chì ci sò 249 spezie d'uccelli, 29 spezie d'acqua dolce è 7 spezie di anfibi in questi spazii. Hè statu annunziatu chì 37 mammiferi terrestri, 239 spezie d'insetti è 24 spezie di rettili si trovanu in abitati cum'è dune, scoglii petri, arbusti, arbusti, pasture, agricultura è spazii forestali. Più di a mità (487%) di e 51 spezie d'uccelli vistu in Turchia sopravvive in l'area di u prugettu. "Cù stu prughjettu, u lavu Küçükçekmece, a zona impurtante di l'uccelli di Turchia, sparirà è diventerà a storia", disse.

L'equilibriu climaticu di a regione hè minacciatu

Prughjetti à grande scala cum'è u prughjettu di u Canal Istanbul; L'effetti causati da i cambiamenti in l'usu di a terra sò abbastanza forti da influenzà prima u clima à piccula scala (microclima) in a regione è dopu u clima regiunale. Un tali cambiamentu d'usu di a terra maiò; Hè assai prubabile chì i zoni induve u prughjettu hè custruitu è ​​u so circondu immediatu per trasfurmà in un'isula di calore urbanu in un tempu assai brevi, affettendu i flussi di calore è umidità, a temperatura, l'umidità, l'evaporazione, a nuvolezza, i regimi di precipitazione è di ventu è a distribuzione spaziale. mudelli.

U sistema di u Strettu Turcu, chì cunnetta u Mari Neru à u Marmara, hà una struttura di acqua è flussu di dui strati cù caratteristiche uniche. Dunque, cumminendu u Mari Neru è Marmara, cum'è qualsiasi dui mari, presenta un risicu significativu per a vita in u Mari di Marmara è ancu in Istanbul. U Bosforu crea un equilibriu trà l'acque chì venenu à u Mari Neru attraversu i fiumi è l'acque chì venenu da u Mediterraniu. U equilibriu climaticu di u Mari Neru hè cumplettamente dipendente di stu sistema, è ogni cambiamentu in questu sistema affettarà negativamente a dinamica climatica di u Mari Neru à longu andà. Per d 'altra banda, l'aumentu di a quantità di cibo chì entra in Marmara cù u Prughjettu di u Canale significa chì a quantità di l'ossigenu in Marmara diminuisce è a Marmara diventa un mare mortu.

Mentre a Fundazione TEMA hà presentatu una demanda per l'annullamentu di a decisione positiva di l'EIA per i motivi chì u rapportu EIA ùn hè micca basatu nantu à dati scientifichi è ùn include micca precautions; Malgradu a decisione positiva di l'EIA, mantene a speranza chì i decisori pertinenti, u publicu è i stakeholders sentenu a so voce è u prugettu serà annullatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*