Alstom hà acquistatu Bombardier per 6.2 miliardi di euro

miliardi d'euros da altstom francese à bombardie canadese
miliardi d'euros da altstom francese à bombardie canadese

A cumpagnia di l'energia è di u trasportu, basatu in Francia, Alstom, hà accunsentutu à cumprà l'affari di treni europei di Bombardier, un fabricatore multinaziunale canadese di jet d'affari, veiculi di trasportu publicu è treni d'alta velocità, per 6.2 miliardi d'euros (6.8 miliardi $).

Bombardier, chì hè stata in prublemi finanziarii per un bellu pezzu, hà vindutu prima alcune di e so cumpagnie chì operanu in diversi settori à cumpagnie internaziunali cum'è Mitsubishi, Airbus è Textron.

A divisione di l'aviazione di Bombardier, Bombardier Aviation, hà sede in Montreal, è a so divisione di trasportu publicu, Bombardier Transportation, hà sede in Berlinu.

Alstom, una sucietà glubale chì serve in u mondu sanu malgradu a so basa in Francia, hè ancu u fabricatore di treni d'alta velocità cum'è TGV è Eurostar.

L'accordu di l'Alstom francese è u Bombardier canadianu deve esse appruvatu da u Cunsigliu di a Cumpetizione di l'Unione Europea per esse validu.

U ministru francese di Finanze, Bruno Le Maire, s'incontrerà marti cù a cummissaria di a cuncurrenza di l'UE, Margrethe Vestager, per discutiri l'accordu.

Francia hà criticatu a decisione di l'UE di bluccà u tentativu di fusione Alstom-Siemens di l'annu passatu è sustene a potenziale fusione Alstom-Bombardier.

"Questu accordu permetterà à Alstom di preparà u futuru in fronte di una cumpetizione internaziunale sempre più intensa", hà dettu Le Maire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*