Ferroviari Visita Kazım Kurt

i ferrovieri anu visitatu Kazim Kurt
i ferrovieri anu visitatu Kazim Kurt

U sindaco di Odunpazarı Kazım Kurt hà scontru cù i dirigenti di a succursale Eskişehir di u Sindicatu di i Ferroviari Turchi affiliati à Türk İş.

U sindaco di Odunpazarı Kazım Kurt hà scontru cù i dirigenti di a succursale Eskişehir di u Sindicatu di i Ferroviari Turchi affiliati à Türk İş. Demiryol-İş Eskişehir Branch President Ramazan Uysal, Branch Secretary Mehmet Kurt, Segretariu finanziariu Devrim Şanlı è membri di u cunsigliu di amministrazione anu assistitu à a visita, chì hà fattu in l'uffiziu di u presidente Kurt.

U presidente di a filiale Demiryol-İş Eskişehir Ramazan Uysal hà ringraziatu u presidente Kurt per u so sustegnu à i travagliadori è l'attività sindacale è hà datu infurmazioni nantu à l'attività sindacale chì anu realizatu. Dichjarà chì continuanu à esse un difensore permanente di i diritti di i travagliadori, Uysal hà dettu chì u presidente Kurt hè sempre cù i travagliadori è i travagliadori. Espristendu u salariu minimu minimu è i prublemi di i travagliadori di stagione, Uysal hà scambiatu idee cù u presidente Kurt nantu à a nova Legge di u travagliu.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u sindaco Kurt hà dettu chì cum'è a municipalità di Odunpazarı, anu eliminatu tutti l'ostaculi à a sindacalizazione di i travagliadori. Dichjarà chì sò sempre cù i travagliadori è i travagliadori, u presidente Kurt hà desideratu successu à Demiryol-İş in u so travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*