Prughjettu di Telecabina di Sapanca nantu à l'agenda di l'Assemblea SATSO

U prughjettu di a funivia Sapanca satso nantu à l'agenda parlamentaria
U prughjettu di a funivia Sapanca satso nantu à l'agenda parlamentaria

Parlendu à a riunione di l'Assemblea SATSO, u presidente Akgün Altuğ hà dettu: "Ci deve esse una funivia, ma ùn deve micca esse custruitu dannendu a natura. "Semu contru à a distruzzione di a natura", disse.

A riunione di u Cunsigliu di u Cunsigliu di a Càmera di Cummerciu è Industria di Sakarya hè stata tenuta cù a participazione di u presidente di u Cunsigliu Talip Kuriş, u presidente di u Cunsigliu Akgün Altuğ, i membri di u Cunsigliu, i membri di u cunsigliu, u sindaco metropolitanu Ekrem Yüce è u presidente di u Club Sakaryaspor Cumhur Genc.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di SATSO, Akgün Aktuğ, hà datu infurmazioni nantu à l'attività è hà parlatu di u prughjettu di u telefuninu in Sapanca.

Altuğ, chì pensa chì a cità duveria prestà a stessa attenzione à a funivia chì deve esse custruitu in Kırkpınar, hà dettu: "Vogliu toccu à un prublema basatu annantu à u nostru pannellu in quantu à l'ambiente. Perchè u prublema ambientale hè a nostra sensibilità. Pensu chì, cum'è una cità, duvemu prestu a listessa attenzione à u funiculu chì deve esse custruitu in Kırkpınar. Stu prublema deve esse a nostra priorità. Ùn simu contr'à i teleferichi in una regione cum'è Sapanca per a ripresa di u turisimu. Tuttavia, simu contru à creà inventarii di u turismu artificiale basatu nantu à a distruzzione di a natura. Ci deve esse un telefuninu, ma ùn deve esse custruitu da dannu a natura. Semu contru à a distruzzione di a natura.

Cumu l'avemu citatu in a nostra riunione di u cunsigliu precedente, mentre chì hè una regione preferita per via di a so natura pulita è verde; Oghje, i culli di Sapanca sò affruntati cù cimentu. Sapanca hè una cità induve si respira. Avemu da prutege a so natura è a struttura verde. In listessu modu, avemu digià parlatu di u prublema di a contaminazione di u fiume Sakarya. "A nostra cummissione ambientale travaglia nantu à a so suluzione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*