Tunç Soyer Premiatu à i Ciclisti di Izmir

tunc soyer hà datu premii à i ciclisti di Izmir
tunc soyer hà datu premii à i ciclisti di Izmir

A cerimonia di premiazione di a Cumpetizione di Ciclismo Suciali, chì hè stata realizata simultaneamente cù 29 cità europee in a Settimana Europea di a Mobilità, hè stata oghje in Izmir.

A cerimonia di premiazione di a Cumpetizione di Ciclismo Soziale, urganizata da u Centru di Ricerca Comune di a Cummissione Europea in u scopu di a Settimana Europea di a Mobilità, hè stata oghje in a Municipalità Metropolitana di Izmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà datu i so premii à i ciclisti di Izmir chì anu classificatu in a cumpetizione. Tunç Soyer hà datu.

A cumpetizione, sustinuta da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata tenuta simultaneamente cù 29 cità europee trà 16 settembre è 6 ottobre. U scopu di fà u ciclismu una attività suciale, 297 ciclisti anu participatu à a cumpetizione in İzmir. In l'urganizazione urganizata in trè categurie cum'è singuli, doppiu è gruppi, i cuncurrenti anu registratu e so distanze grazia à l'applicazione BikePrints chì anu scaricatu à i so telefunini.

U scopu hè di prumove a bicicletta cum'è mezu di trasportu.

à a ceremonia Tunç Soyer Ellu disse chì vulianu incuragisce a bicicletta cum'è un mezzu di trasportu in İzmir. Parlendu di i dui obiettivi principali di u trasportu per aumentà a qualità di vita di İzmir, Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U primu di questi obiettivi hè di incuragisce l'usu di trasportu publicu sanu, affidabile, accessibile, economicu è bicicletta. U sicondu hè di sparghje attivamente u sistema di trafficu intelligente in tuttu İzmir. U nostru approcciu di basa hè di riduce l'usu di veiculi individuali in e cità chì crescenu ghjornu per ghjornu, è di espansione l'opzioni di trasportu alternativu naturali, sicuri è sani, cum'è u trasportu publicu è e biciclette ".

U primu utilizatore di biciclette rigalu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer hè accadutu. Soyer hà presentatu una bicicletta pieghevole à İlhami Emre Karacivan, u vincitore di a categuria di singuli, Mustafa Kemal Kara è Züleyha Dikbaş, i vincitori di a categuria di doppiu, è Kıvanç Mağazacı, Yiğit Yılmaz, Canan Ocak è Berdan Arslan, i vincitori di u gruppu. . I sacchetti di bicicletta sò stati rigali à 30 participanti selezziunati da u Disegnu di u Centru di Ricerca Comune di a Cummissione Europea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*