Prima offerta fatta per Kanal Istanbul

A prima offerta hè stata fatta per Kanal Istanbul
A prima offerta hè stata fatta per Kanal Istanbul

L'imprese 5 anu presentatu offerte à l'offerta per i prughjetti di ricostruzione (ricostruzione) di i ponti storici Odabaşı è Dursunköy, chì si trovanu in l'area di impattu di u prugettu Kanal Istanbul.

L'offerta hè tenuta à a 1ª Direzzione Regionale di l'Autostrade in Kağıthane per u prughjettu di ricostruzione (ricostruzione) di i ponti storici di Dursunköy Odabaşı è Arnavutköy in Başakşehir, chì hè in u scopu di u prughjettu di u Canal Istanbul, per esse implementatu da u Ministeru di i Trasporti. è Infrastruttura. L'offerte sò state ricevute in un metudu di busta sigillata.

Mentre l'offerta di Artuklu Architecture hè stata cunsiderata invalida in l'offerta, à a quale 5 cumpagnie anu participatu, Mukarnas Architecture offre 500 mila lire, Hasan Fehmi Şahin 550 mila lire, Safir Geotechnical 507 mila lire è Altıparmak Architecture 408 mila lire.

I PONTI SERRANU SPOSTU PER SMONTAGGI

In a specificazione tecnica speciale preparata per l'offerta, u scopu di u travagliu hè statu spiegatu cum'è "Preparazione di prughjetti basati nantu à u principiu di smantellamentu di e parti intacte è di cumpletà e parti mancanti per assicurà chì i ponti storici Odabaşı in Başakşehir è Dursunköy in Arnavutköy, chì sò in u scopu di u prugettu Kanal Istanbul, sò cunservati è trasferiti à e generazioni prossime ".

Sicondu a specificazione, i scavi di ricerca seranu fatti intornu à u ponte è i punti di partenza è di fine seranu determinati. L'impresa chì riceve l'offerta; Impiegarà u smantellamentu di u ponte, u trasportu di l'elementi strutturali, a so ricustruzzione è a cumpleta di e rùbbriche mancanti.

Cercherà locu alternativu per spustà u ponte à un locu vicinu à u so locu originale è determina induve i ponti seranu spustati. A durata di u travagliu hè stata determinata cum'è 350 ghjorni.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*