A tarifa di terminal ùn serà micca addebitata da i cummercianti di minibus in İzmir

A tarifa di a terminal ùn serà micca raccolta da i cummercianti di minibus in Izmir
A tarifa di a terminal ùn serà micca raccolta da i cummercianti di minibus in Izmir

A diminuzione di u trasportu publicu per via di l'epidemie di corona hà ancu colpitu i cummercianti di minibus. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà decisu di ùn raccoglie micca e tasse di terminal pagate da ogni minibus per trè mesi.

U numeru di persone chì esce in e strade in Izmir hè diminuitu per via di sforzi per cumbatte l'epidemie. A maiò parte di quelli chì anu da esce di solitu usanu i so veiculi privati. Unu di i più grandi indicatori di questu hè a diminuzione di 80 per centu in u numeru di viaghji nantu à i veiculi di trasportu publicu operati da a Municipalità Metropolitana.

U presidente Soyer hà appruvatu

Pigliendu sta situazione in cunsiderazione, u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir ùn hà micca scurdatu di i cummercianti di minibus. Un suggerimentu hè statu sottumessu à l'uffiziu presidenziale chì i tariffi di entrata è di uscita di terminal pagati da i minibus è i minibus affiliati à l'urganisazioni di trasportu privatu ùn devenu micca esse raccolti temporaneamente. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà appruvatu personalmente sta decisione, chì i membri di u cunsigliu duveranu piglià in circustanze nurmale, per motivi di "circustanze straordinarie è forza maiò". In cunsiquenza, l'operatori di minibus è minibus ùn pagheranu micca i diritti di entrata-uscita di terminal per trè mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*