Strade di trasportu di l'ospedale di a cità di Başakşehir fermate da l'antica amministrazione di IMM

E strade d'accessu à l'ospedale di a cità di basaksehir sò state fermate da l'antica amministrazione di l'ibb
E strade d'accessu à l'ospedale di a cità di basaksehir sò state fermate da l'antica amministrazione di l'ibb

Per ghjunghje à l'Hospital di a cità di Başakşehir, i travaglii di metro in 2017 è a custruzzione di l'autostrada in 2018 sò stati fermati. À a riunione tenuta à l'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul u 25 di dicembre di u 2019, hè statu dichjaratu chì e strade circundante di l'Hospital Başakşehir sò a prima priorità. è ancu s'ellu hè statu dumandatu u budgetu necessariu, u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture ùn hà fattu nunda.

False informazione sò datu à u publicu chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà fermatu a custruzzione di u metro è di l'autostrada per l'Hospital di a cità di Başakşehir. Hè vulsutu piantà l'opere nantu à e rotte di trasportu è per creà l'impressione chì sò fatti in u novu periodu.

L'Hospital di a cità di Başakşehir hè custruitu da u Ministeru di a Salute cù u mudellu "Build Operate Transfer", è u prughjettu di e strade intornu à l'uspidale hè statu preparatu da u Ministeru di a Salute in u stessu scopu. IMM hà iniziatu a custruzzione stradale sopra citata in u scopu di a "offerta di custruzzioni di l'autostrada in borsa", chì hà pigliatu in 2015 senza specificà alcun prughjettu in tutta Istanbul. Finu a data, 580 milioni di TL sò stati spesi in l'autostrade intornu à l'uspidale.

L'IMM FERMA A COSTRUZIONE IN 2018

A custruzzione di l'autostrada hè stata fermata da IMM in lugliu 2018. Cum'è una continuazione di a stessa offerta di borsa, a cumpagnia di l'imprenditore in custruzzione hè stata diretta à a custruzzione di u Tunnel di l'Autostrada Dolmabahçe - Ortaköy è hà iniziatu a custruzzione di stu tunnel. Dopu quì, da lugliu 2018, nisuna pruduzzione hè stata fatta per l'autostrade di l'Hospital di a cità di Başakşehir. Cù i cambiamenti fatti in u prughjettu di l'uspidale in u passatu, a reta di trasportu stradale, i porti d'entrata è i prughjetti di paisaghjistu sò stati rivisiuti. In tempu cù questi cambiamenti, a necessità di rivisioni supplementari in e custruzzioni emerge.

I TRAVAILI DI METRO FERMI IN 2017

A custruzzione di a linea di metro Başakşehir - Kayaşehir, chì hè un sistema di trasportu assai impurtante per l'accessu à l'uspidale, hà iniziatu in marzu 2017, cumpletamente finanziatu da equità senza alcun accordu di prestitu. In dicembre di u stessu annu, tuttu u travagliu nantu à a linea hè stata fermata cù a lettera numerata 131 da u presidente di l'İBB Mevlüt Uysal. In u marzu di u 2018, ancu s'è u travagliu hè statu ripresu cù l'"Aprovazione Presidenziale", ùn pudia esse furnitu finanziamentu per u prugettu. Siccomu a cumpagnia di u cuntrattu ùn hè micca pagata, a custruzzione di u metro hè stata fermata di novu da uttrovi 2018 durante a vechja amministrazione IMM.

U MINISTERIU DI TRASPORTU NON HA TENTAT

Hè statu dichjaratu in a riunione tenuta à l'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul u 25 di dicembre di u 2019 chì e strade di circonferenza sò a prima priorità per l'Hospital di a cità di Başakşehir. À a riunione, i funzionari di l'IMM anu dichjaratu chì ùn hè micca pussibule di cumprità e strade di u circondu per via di a mancanza di risorse. U guvernatore di Istanbul, Ali Yerlikaya, hà dichjaratu chì l'IMM pruverà à attivà u Ministeru di i Trasporti se u prublema li hè trasmessa in una lettera. Dopu à sta data, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture ùn hà micca pigliatu alcuna azzione in a custruzzione di l'autostrada è di u metro.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*