Annunziata di "Derekoy Border Gate" da u Governatoratu di Kırklareli

Dichjarazione di a porta di frontiera di Derekoy da u guvernatore di Kirklareli
Dichjarazione di a porta di frontiera di Derekoy da u guvernatore di Kirklareli

U guvernatore di Kırklareli hà annunziatu chì e nutizie nantu à a Porta di a fruntiera di Dereköy, chì hè stata aperta à a Bulgaria, chì era chjusa à l'entrate è e sorti in u scopu di e misure coronavirus, ùn anu micca riflette a verità.

In a dichjarazione fatta da u Guvernatore di Kırklareli, "I nostri citadini ponu lascià Derekoy" nant'à certi cunti suciali è siti di nutizie..! A nutizia intitulata ùn riflette micca a verità è misinforma u publicu.

"U Ministeru di l'Affari Esteri bulgaru hà dettu chì, dopu una intensa dumanda da i citadini bulgari, solu u passaghju di fruntiera Dereköy-Malko Turnovo trà Turchia è Bulgaria hè apertu à i passaghji pedonali.

Sicondu a nutizia di a Radio Statale Bulgara (BNR), i passaghji pedonali di i citadini ùn sò micca permessi à e porte di fruntiera Kapıkule-Kapitan Andreevo è Hamzabeyli-Lesovo per ordine di l'Uffiziu di u Guvernatore di Edirne. Hè statu dichjaratu ch'elli puderanu vene à Derekoy. Border Gate in taxi o in taxi. Ancu s'è a nutizia trasmessa cum'è una nutizia ufficiale ùn riflette micca a verità, a verità di a materia hè Ufficialmente u Governatore di Kırklareli, cum'è chjaramente dichjaratu quì sottu in u nostru comunicatu di stampa n ° 2020-11;

Ipsala Black Border Gate à a fruntiera greca, Pazarkule Black Border Gate, Uzunköprü Railway Border Gate, Kapıkule Black Border Gate à a fruntiera bulgara, Kapıkule Railway Border Gate, Hamzabeyli Black Border Gate, Dereköy Black Border Gate sò chjusi à l'entrata è e uscita di i passageri.

I viaghji per u trasportu di passageri cù i veiculi marittimi da u cuntinente di a Grecia è l'isule greche à u nostru paese sò stati temporaneamente sospesi.

Queste misure s'applicàranu ugualmente à i cittadini turchi, greci è bulgari è i cittadini di paesi terzi.

I citadini di Grecia è Bulgaria chì anu un permessu di residenza in u nostru paese puderanu entre in u nostru paese in u quadru di e misure determinate da u Ministeru di a Salute. I citadini turchi chì anu un permessu di residenza in Grecia è in Bulgaria puderanu ancu esce. Tuttavia, e persone chì entreranu o esceranu in u scopu di stu articulu puderanu aduprà i so diritti solu una volta finu à chì u periculu pandemicu passa.

Nisuna restrizione serà imposta à u trasportu di merci à e porte di fruntiera. U cummerciu esteru cuntinuerà in u quadru di e prucedure determinate da u Ministeru di a Salute è u Cummerciu ". l'espressioni sò state usate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*