L'usu di u trasportu publicu in a capitale hè calatu di 50 per centu

L'usu di u trasportu publicu in a capitale hè diminuitu per percentuale
L'usu di u trasportu publicu in a capitale hè diminuitu per percentuale

Dopu à a sospensjoni di l'educazione trà u 16-30 di marzu cù a decisione di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, mentri a densità di passageri diminuite in Metro, ANKARAY, Teleferik è autobus EGO, a Direzzione Generale EGO cuntinueghja a pratica di ogni ghjornu, in particulare in a matina è a sera. ore di serviziu di autobus è numeri.

Tutti i veiculi di trasportu publicu in a cità (autobus EGO, autobus publichi privati ​​​​affiliati à l'Associazione Privata di i Cummercianti di l'Autobus Publici di Ankara (ÖHO), autobus publichi privati ​​affiliati à l'Ankara Public Buses Cooperative (AHOK), metro, ANKARAY, funivia, Başkentray) ) U numeru tutale di passageri, chì era 1 milione 708 mila 512, divintò 46 mila 933 cù una diminuzione di 375 per centu u ghjornu precedente. U più altu calatu di u passageru era in ANKARAY cù 50.2 per centu è in u telefericu cù 50 per centu.

Dopu à e vacanze di e scole in u scopu di e misure coronavirus, a Direzzione Generale di EGO hè andata à urganizà l'ora di metro è autobus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*