Prima offerta fatta per u Metro Dikimevi Natoyolu in a capitale

A prima licitazione hè stata fatta per a casa di cucitura natoyolu metro in a capitale
A prima licitazione hè stata fatta per a casa di cucitura natoyolu metro in a capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà tenutu a prima licitazione per u prughjettu chì cunnetta u distrittu di Mamak à a linea ANKARAY chì corre trà l'Operazione di Terminal Intercity di Ankara (AŞTİ) è Dikimevi. A Direzzione Generale EGO, chì hà realizatu l'offerta "Final Project Services Based on Implementation" di u prugettu di linea Light Rail System (HRS), hà ricevutu offerte di prequalificazione da 10 cumpagnie. Tender, cunti di e social media di a Municipalità Metropolitana è Youtube Hè stata trasmessa in diretta nant'à u canali.

A Municipalità Metropolitana di Ankara aghjusta una nova à a so rete di sistemi ferroviari in Başkent.

Dipartimentu di Investimenti di Trasportu di a Direzzione Generale di a Municipalità Metropolitana EGO hà tenutu a prima offerta per cunnette Mamak Natoyolu à a linea ANKARAY chì corre trà l'Operazione di Terminal Intercity di Ankara (AŞTİ) è Dikimevi.

10 IMPRESE PARTICIPATE À L'OFFERTA LIVE

Facendu u primu passu per u Prughjettu Dikimevi-Natoyolu Light Rail System Line (HRS), a Municipalità Metropolitana hà ricevutu l'offerte di pre-qualificazione di cumpagnie 10 chì participanu à l'offerta u ghjovi 4 di ghjugnu.

Cunti suciali di a Municipalità Metropolitana è youtube Trà l'imprese chì participanu à a valutazione di pre-qualificazione, chì hè trasmessa in diretta nantu à u canali TV è dura 35 minuti, 6 cumpagnie cù i più elevati qualificazioni tecniche è finanziarii seranu determinate è invitate à a seconda offerta. Dopu avè firmatu u cuntrattu cù a cumpagnia chì hà vintu l'offerta, u travagliu hè previstu per esse cumpletu in 8 mesi, è a tappa di l'offerta di u travagliu di custruzzione serà iniziata cù u prughjettu è i ducumenti di l'offerta pruduciuti in stu prucessu.

U TRANSPORTU IN A CAPITAL SERÀ PIÙ COMFORTABLE

A linea Dikimevi-Natoyolu, chì serà cunnessa à a linea ANKARAY chì corre trà l'Operazione di Terminal Intercity di Ankara (AŞTİ) è Dikimevi, serà di 7,4 chilometri è sarà custituita da 8 stazioni separate.

Dichjarà chì e cumpagnie lucali è straniere anu manifestatu un grande interessu in l'offerta, u Capu di u Dipartimentu di Investimenti di Trasportu Serdar Yeşilyurt hà datu l'infurmazioni seguenti:

"In u risultatu di u travagliu di a Direzzione Generale EGO, espansione a reta di metro. I citadini di Başkent puderanu avà ghjunghje à AŞTİ più facilmente. 4 cumpagnie anu participatu à l'offerta chì avemu fattu u 10 di ghjugnu. Frà queste cumpagnie, 6 cumpagnie cù a più alta suffrazioni tecniche è finanziarie seranu determinate. Vi inviteremu à a nova offerta chì si terrà dopu a valutazione. L'impresa chì hà vintu l'offerta prepararà u prugettu è altri documenti di licitazione per a custruzzione è 8 mesi dopu, procederemu à a fase di licitazione di custruzzione. Stu prughjettu serà a continuazione di a linea ANKARAY Light Rail System. A linea parterà da a Casa di Cucitura è serà di 7,4 chilometri finu à u Natoyolu. In u scopu di stu travagliu, 1 stazione più serà aghjuntu dopu AŞTİ versu Söğütözü. Sta nova linea di 0,788 chilometri serà ancu messa in opera ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*