A causa di a morte di i cavalli in l'Isule ùn hè micca Ruam!

U mutivu di a morte di i cavalli nantu à l'isuli ùn hè micca ruam.
U mutivu di a morte di i cavalli nantu à l'isuli ùn hè micca ruam.

Dopu chì 105 cavalli sò stati ammazzati per via di a febbre reumatoide in l'Isule, i cavalli sò stati in quarantena. Durante u periodu di quarantena, IMM hà annunziatu chì i faetoni sò stati rimossi è i piatti di faetoni è i cavalli seranu acquistati da elli. Dopu à sta dichjarazione, l'Associazione di Preservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale di l'Isule hà presentatu una querela contr'à u Governatore di Istanbul è l'IMM. Avemu parlatu cù Emin Mahir Başdoğan, Ufficiale di Cavalli è Equini di l'Associazione, nantu à u prucessu è i motivi di presentà una demanda.

I cavalli in l'Isule sò tenuti in stalle da u 19 dicembre, contru à a lege è contru à a so natura. U regulamentu Ruam dichjara chjaramente è chjaramente ciò chì deve esse fattu in casu di suspettu di un atta. In questu regulamentu, i testi sò appiicati in periodi di 20 ghjorni à i cavalli cù suspettata diarrea è altri cavalli in u stagnu. Sta prova hè ripetuta 3 volte. À a fine di ogni 20 ghjorni, u cavallu cù un risultatu negativu di a prova hè sguassatu da a quarantena, u suspettatu cuntinueghja a mantene in quarantena, è u pusitivu hè uccisu. À a fine di u periodu di prova di 60 ghjorni, tutti i cavalli chì si trovanu senza diarrea seranu fora di quarantena. Tuttu stu prucessu hè realizatu in cunfurmità cù e cundizioni di quarantena.

U guvernatore di Istanbul Ali Yerlikaya hà fattu una dichjarazione contru à u periodu è e cundizioni specificate in u Regolamentu Ruam. Ellu disse; "A cavallu nantu à i carru hè stata fermata per 3 mesi per finisce u prucessu di prova per a febbre reumatoide di cavalli in l'Isule". U periodu di prova di Ruam 60 ghjorni, ban 3 mesi !!!

Duranti stu periodu, hè statu decisu di urganizà u trasportu publicu in u distrittu da l'IMM. In questu prucessu, IMM hà dettu: "Compru i carrughji". I cavalli sò stati tenuti in stalle da u 19 dicembre, contru à a so natura.

#FaytonaBinmayanHorsesDie, #YaşamNöbeti per l'attivisti di l'animali chì anu creatu una agenda publica nantu à e social media cù l'hashtags #SıfırAtlıFayon è mantenenu #YaşamNöbeti davanti à İBB Saraçhane, finì dopu chì İBB hà annunziatu chì anu da cumprà i cavalli. L'associazioni, federazioni è cunfederazioni chì operanu nantu à i diritti di l'animali si tacenu.

Associu per a Conservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale di l'Isule da l'altra parte, per a causa chì ùn hè micca sbagliatu è legale di mantene i cavalli liati in e stalle in una manera contru à a natura. Ekrem İmamaoğlu, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul e Governatorato di Istanbul l'accusò.

Cum'è Ajanimo.com, avemu parlatu cù Emin Mahir Başdoğan, l'Ufficiale di Cavalli è Equini di l'Associazione di Preservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale di l'Isule, per quessa chì anu presentatu una demanda è a situazione di i cavalli in l'isule.

À u guvernatore di Istanbul è u presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluPerchè avete demandatu ?

Hè una decisione arbitraria di l'Uffiziu di u Guvernatore d'Istanbul per mantene i cavalli chjusi in stalle per 3 mesi è per impediscenu di esce, è hè illegale. U 10 di ghjennaghju, avemu presentatu una demanda contr'à l'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul. Nisuna distinzione hè stata fatta trà i malati è i sani. Mantene i cavalli malati è i cavalli sani inseme significa a morte di tutti. U prucessu di prova indicatu in u Regolamentu Ruam ùn hè statu rispettatu. I principii di a lotta contru Ruam esistenu in Turchia è ancu in Europa è in i Stati Uniti. quarantena di Ruam; Hè limitatu à piglià u cuntrollu di a facilità in quale rumen hè rilevatu. Questu hè digià statu chjaramente è chjaramente spressione in u nostru regulamentu Ruam. E misure di quarantena sò applicate solu in l'affari induve a malatia hè cunfirmata. Altrimenti, micca tutti i cavalli seranu riuniti in u stessu stagnu cum'è hè fattu nantu à l'isuli. Vogliu sottulinà dinò chì; E misure di quarantena applicate in a malatia sò limitate à l'affari induve a malatia hè cunfirmata. U 21 di ghjennaghju, avemu ancu presentatu una demanda contr'à IMM in quantu à a compra illegale di faetoni. L'IMM hà ancu abusatu di e risorse pubbliche.

Sicondu u Regolamentu Ruam, i cavalli ùn sò micca Ruam!

Chì deve esse fattu quandu a prisenza o sospettata prisenza di l'artrite reumatoide?

Prima di tuttu, lasciami dichjarà chì una prova di sangue hè fatta ogni 6 mesi in l'Isule. In quantu à a vostra dumanda; Hè ubligatoriu di notificà l'autorità cumpetente di a malatia da u pruprietariu di l'animali, u curatore o u veterinariu indipendente chì monitora a malatia. S'ellu hè suspettatu chì u cavallu hè roaming; principarmenti guardatu in un locu separatu. A prova di malleina hè applicata à l'animali sospetti da u veterinariu ufficiale o i veterinari autorizati.

Se u test mallein applicatu à l'animali suspettati in u focu hè pusitivu, u veterinariu ufficiale o u veterinariu autorizatu emetterà un rapportu di malatia. A cumissioni di polizia di salute di l'animali piglia una decisione è annuncia a malatia. L'animali equipati chì si trovanu malati à a fine di l'applicazione di mallein sò ammazzati è distrutti. L'entrata è l'uscita di altri cavalli hè ancu pruibita à u stabilimentu citatu.

Malattia indeterminata, ma I cavalli sospetti, invece, sò sottumessi à surviglianza in un locu determinatu da u veterinariu ufficiale o da u veterinariu autorizatu è ritestatu dopu à vinti ghjorni. Quelli chì si trovanu pusitivi è suspetti in u risultatu di sta prova sò accettati cum'è ipocriti è uccisi; quelli chì sò negativi sò liberati.

Tutti i cavalli in a listessa attività cum'è u cavallu cù rumen sò sottumessi à a prova intradermica di mallein cum'è suspettu per a malatia. In a splutazioni, l'animali chì reagiscenu negativamente à a prima prova sò testati di novu dopu à vinti ghjorni. In questa applicazione, quelli chì sò negativi sò liberati. Quelli chì sò pusitivi sò ammazzati. I suspettati sò testati di novu dopu à vinti ghjorni. In u risultatu di sta terza prova, quelli chì si trovanu pusitivi è suspetti sò uccisi, è quelli chì anu risultati negativi sò liberati.

Siccomu l'artrite reumatoide hè periculosa per a salute umana, ùn hè micca permessu di entre in i lochi induve i cavalli sò senza vestiti protettivi, maschere è guanti chì coprenu tuttu u corpu. In i filmati video publicati da IMM, i sposi o u veterinariu ùn anu micca vestiti protettivi, maschere è guanti chì coprenu tuttu u corpu !!!

IMM hà digià annunziatu cù u video chì hà pigliatu chì a quarantena di rumen in l'isule hè finita.

I cavalli nantu à l'isule sò stati pigliati u 19 di dicembre, oghje hè u 3 di marzu... Sò stati esattamente 75 ghjorni. Sicondu u regulamentu Ruam, u periodu di 60 ghjorni hè digià scadutu.

Ruam scusa

In questu casu, i cavalli ùn sò micca rumore. Allora perchè sò sempre tenuti in stalle ?

Hè per quessa chì i cavalli in l'Isule ùn sò micca in quarantena ! S'è i cavalli eranu Ruam, ùn sarianu micca stati tombu !

Ùn sapemu micca se e teste di Ruam sò state realizate nantu à i cavalli chì eranu prima cullati cum'è Ruam. I cavalli sò stati cullati in una operazione à 03:30 in a notte. Un cavallu chì vulia esse sculacciatu scappò è quellu cavallu hè vivu avà. Ùn aghju micca obiezione à u culling se ci hè un scorrimentu. U culling of the bloody horse hè digià scrittu in a lege. "Perchè l'animali sò ammazzati?" Ùn ne parlu micca perchè e regule sò chjaru. Ùn ci hè nunda di fà in segretamente. Se, in u risultatu di e teste, hè sicuru chì u cavallu hà diarrea, i cavalli deve esse cullati immediatamente. Perchè ci era bisognu di ammuccià ? Perchè i cavalli suspettati sò stati abbattuti 30 ghjorni dopu a prova?

Stu griddu, chì hè pruvatu à esse intesu in Ruam, hè una scusa. I cavalli sò stati tenuti ind’è e stalle per chì i carrughji sò stati custretti à vende i carrughji è i veiculi di batterie sò purtati à l’Isule.

Per lege, i phaetons ùn ponu esse pruibiti, perchè a lege dice chì u trasportu di l'Isule hè fattu da carru di cavalli. In questu casu, ferma à ubligà i carrughji à vende i so carrughji è l'antenati. À a fine di 3 mesi, alcuni anu rinunciatu è vindutu à IMM. I cocchi restanti è i pruprietarii di cavalli resistenu. I cavalli cuntinueghjanu à esse guardati in a stalla finu à chì a so resistenza hè rotta è sò obligati à vende i cavalli à IMM.

Sfruttavanu l'ignuranza di a ghjente nantu à i cavalli. Andanu ancu più luntanu è pruvate à creà una percepzioni cum'è s'è sti cavalli sò diventati un mitu perchè tiranu vitture. Ruam ùn hà nunda à fà cù a vittura. Iè, l'artrite reumatoide hè una malatia contagiosa in animali equidae. Tecnicamente, pò infettà l'omu. Ma statisticamente ùn ci hè micca una sola persona in a storia di l'isula chì hè stata infettata è morta !!!

İzmir hà datu 5 mila TL per targa, İstanbul 300 mila TL!

Avete dettu chì avete presentatu una querela contr'à u presidente İBB İmamoğlu per Compra Irregolare è Abusu di Risorse Publice. Pudete spiegà cumu si verificanu l'irregularità è l'abusu?

Tuttu ciò chì si face oghje nantu à l'Isule hè contru à a lege. Imamoglu Bey pò vede ellu stessu sopra à a lege è dì "I pruibisce i phaetons"? Siccomu ùn pudianu fà questu per a lege, a prublema di rumen, chì esiste dapoi anni è puderia esse cuntrullata cù misure simplici, hè stata aduprata com'è scusa è pruibiscenu i cavalli di esse ligati à u faetone per 3 mesi. In questu prucessu, IMM hà decisu di cumprà i cavalli per eliminà i cunduttori di carru è per finisce veramente l'affari di carru, è hà fattu un'offerta à i pruprietarii di carru cum'è s'ellu li salvassi. In un ambiente induve ùn puderanu micca guadagnà soldi per 3 mesi è ciò chì succederà à a fine di 3 mesi, u cunduttore hè statu offrittu 300 mila TL per targa è 4 mila TL per cavallu. In più di questu, era prumessu chì una persona da a famiglia di ogni cunduttore di phaeton travaglià in IMM. Saria ingenu à pensà chì u cocchiere furzatu hà vindutu u so carrughju è i cavalli di a so vulintà.

L'avemu preferitu assai, s'è l'IMM avia dettu ch'ella l'espropiava. Saria statu un crimine assai più grande allora. L'abusu di i fondi publichi hè u sughjettu di una grande demanda. Mentri ci era 32 piatti per piastra in Izmir, 5 mila TL hè datu, chì tipu d'ingudu hè destinatu da l'Isule, 300 mila TL hè datu per piastra! Vale a pena 90 milioni di TL in totale. Saria estremamente ingenu à pensà chì tutti questi soldi sò stati dati per salvà i cavalli da a tirania di u cocchiere, mentre chì i cavalli si battevanu per sopravvivere in a fame, a sete è a sucietà per più di 2 mesi in stalle da più di 1 mesi. mesi, contru à a so natura. Sta pratica hè contru à a lege. Un travagliu hè finitu. In a lege di prutezzione di l'animali, a deprezzazione di l'animali hè ancu un crimine.

Perchè u statu ùn hè micca cumpensu per i danni di i cocchi chì ùn guidanu micca un carru perchè ùn ponu micca curriri i so cavalli per 3 mesi ? Dopu tuttu, i cunduttori di carru ùn anu micca firmatu u travagliu arbitrariamente ...

Questa hè una quistione chì aspettemu tutti una risposta! I cavalli ùn sò micca sfruttati à i carri cù a decisione arbitraria di l'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul. Ma i cavalli ammucciati ind’i stalli paganu per a morte !

L'amatori di l'animali chì ignoranu i cavalli sò stati utilizati!

Dici chì l'attivisti di i dritti di l'animali chì accusanu i cavalieri di carru di torture i cavalli anu fattu chì i cavalli soffrenu ancu di più ?

Sfurtunatamente sì. Quelli chì anu pruvatu à salvà u cavallu è l'isula cun ignuranza, senza cunnosce l'animali cavallu, anu ricivutu una grande pesta ch'elli ùn pudianu permette. Issi parsoni, chì cercanu d’aduttà i ghjatti è i cani in carrughju è luttanu per salvalli da i refugghi di e cumune, anu abbandunatu i cavaddi pussede è li lascianu in l’accoglii di a cumuna ! Anu veramente cridutu chì e cumune è l'amministrazioni publiche chì ùn ponu micca cura di i misgi è di i ghjacari, si curanu di un animale cum'è un cavallu !

Sì quelli chì dicenu chì cavalcà un faetonu mori o un carru di cavalli l'hà veramente fattu per i cavalli, i cavalli sò attualmente in lotta per sopravvive in e stalle. Induve sò ! Micca quellu ghjornu, ma oghje anu da mantene una vigilia per i cavalli.

Per l'ultimi 10 anni, una grande quantità di ignuranza è ignuranza hè stata esposta sottu u guise di filantropia animale. Mostranu i cavalli frustate cum'è una cattiva pratica in l'equitazione di l'autocar. Se quellu cunduttore di faetone colpi duramente i cavalli, quelli cavalli sparghjeranu quellu faetone. A ghjente in a strada cerca di cambià a so mente dicendu "u travagliu di cavallu hè un peccatu" è "u travagliu di cavallu hè crudeltà" senza cunnosce i bisogni di a vita di u cavallu. In ogni casu, quandu l'animali cavallu ùn viaghja micca, mori. U core di un cavallu hè assai chjucu cumparatu cù u so corpu. Supportanu a circulazione di sangue in i so corpi grazia à i so sistemi di ligamenti musculari è tendini sviluppati. Quandu u cavallu hè cunfinatu à a stalla, postu chì u sistema circulatori ùn pò micca travaglià bè, i so cori sò stressati fora di a so capacità, chì aumenta u risicu di morte per avè un attaccu di cori in cavalli.

Ci sò 4 mila veiculi alimentati da batterie illegali in l'Isule!

Allora chì hè u scopu?

L'obiettivu hè di portà i veiculi alimentati da batterie in l'Isule. A lege dice chì l'Isule sò trasportati da carru di cavalli. L'opinione publica hè stata creata cù l'amatori di l'animali chì sò ignoranti di i cavalli, postu chì ùn sò micca legalmente pruibiti da i phaetons. À u pretestu di Ruam, i phaetons ùn sò micca stati operati per 3 mesi. U cocchiere era finitu di utilizà l'armi ecunomichi. U carrettu era custrettu à vende u so carru è u cavallu. Mentri ci hè un ordine nant'à l'isula chì deve esse mantinutu secondu a lege attuale, i funziunarii, chì u principale duvere hè di prutezzione di e lege esistenti, ma chì ùn sò micca riesciuti in stu riguardu, chjude l'ochju à i veiculi di batterie. Ci sò più di 4 XNUMX veiculi illegali alimentati da batterie in l'Isule. Hè ancu usatu in u serviziu ufficiale.

In questu puntu di l'isula, a strada suscita l'appetite di i cantieri di custruzzione. Pensu chì l'attrazione di l'affittu in Istanbul tenta a ghjente. L'isula deve esse sfarente da Maltepe è Beylikdüzü. Lasciate aduprà sti vitture elettriche induve volenu, si cunvene à Beylikdüzü assai bè. Ma ùn anu da esse in l'Isula. I difetti di i veiculi chì chjamemu veiculi alimentati da batterie sò in elli stessi. Cum'è e batterie. Chì tipu di inquinamentu creanu e batterie ! Quandu issi veiculi aumentanu, avemu da principià à vede buttreghi di riparazione in l'Isule.

Se u statu dice ch'e aghju sguassatu sti phaetons, u tempu hè passatu, seraghju tristu, ma ùn parlaraghju micca. Ma ùn vene micca cù scuse cum'è salvu l'animali, ci hè u soffrenu, ci hè a malatia. Dite chì custruiremu un grattacieli quì. L'equestrianismu hè statu distruttu in tutta a Turchia. Mentri ci era 1970 milione di cavalli in l'anni 1, ci sò avà 100 mila cavalli in Turchia.

I cavalli tiranu carru in l'Isule dapoi 150 anni. Quandu stu travagliu hè fattu in ordine, ùn hè micca crudeltà, ùn hè micca tortura. Ci hè un cattivu esempiu? Ùn ci hè micca un esempiu di cattivu esempiu. Anu sparte a foto di u cavallu chjinatu in terra dapoi quattru anni. Ci hè a morte in ogni ambiente induve ci hè un animale cavallu. Ci sò ancu umani. In quale granaio ùn ci era micca morte ? Recentemente anu annunziatu in un refuggiu per i cavalli in l'USA; Una mortalità di 10% hè normale in cundizioni naturali. In l'Isule, induve ci sò vicinu à 2000 cavalli, i morti si facenu à ritmi assai ragiunate. Avemu bisognu di escludiri ruam cullings da questu. Perchè hè una malatia chì deve esse cumprumessa in e nostre lege.

In u suspettu di Ruam, i cavalli sò stati pigliati da i so patroni è chjusi in stalle. Sicondu u regulamentu Ruam, u periodu di prova di 20 ghjorni, in periodi di 60 ghjorni, hè finitu. Duranti stu periodu, alcuni di i coaches accettanu l'offerta di l'IMM. I pruprietarii di i cavalli restanti sò sempre cocchieri.

U periodu di quarantena hè finitu secondu u Regolamentu Ruam. Chì sarà avà ?

A quarantena di u guvernatore di Istanbul Ali Yerlikaya ùn hè micca finita. Risulta chì l'amatori di l'animali sò ghjustu sta volta. , U guvernatore Yerlikaya pensa chì Adalar hè a so splutazioni. Li piacia ancu à a guardiana di sta splutazioni. L'aspettemu ancu. Ùn sapemu micca veramente quantu tempu u guvernatore è l'IMM continuanu à agisce illegale.

Ciò chì deve accade hè chì i cavalli sò tornati à i so patroni è i faetoni sò tornati in l'affari cum'è un mezzu di trasportu in l'Isule. Perchè a lege dice chjaramente è chjaramente; U trasportu in l'Isule pò esse fattu solu da carru di cavalli. Nisun veiculu di batteria hè legale in l'Isule!

Pensate chì i cavalli chì sò stati ligati in stalle per più di 2 mesi ponu esse imbrigliati ?

Ùn si pò micca aspittà chì i cavalli, chì sò stati ligati in stalle per tantu tempu, contru à a so natura, seranu sani. Prima, i sistemi circulatori è digestivu seranu deteriorati.

Hanu bisognu à esse riabilitatu è pigliati in cura. Quelli chì sò malati duveranu passà per un cursu seriu di trattamentu. Ritornanu à u so vechju pesu in un tempu assai longu. Hanu bisognu à chjappà è riposu in u paddock.

Sì i cavalli lascianu l'isule, ùn si cunniscianu !

Chì succederà à i cavalli cumprati da IMM?

Questa hè a quistione più impurtante chì ùn hè micca dumandata mentre tuttu questu succede. Chì succede à i cavalli ? Ùn sò mancu. IMM diventò subitu unu di l'attori più impurtanti di a cumunità equestre. Ci era vicinu à 1800 cavalli nantu à l'Isule. In l'ultimi dichjarazioni, si dicia chì ci era 1275 cavalli in i stalli. I cocchi chì anu dettu di sì à st'offerta attrattiva perchè ùn anu pussutu resiste ecunomica o perchè avianu più d'una targa, vendenu i faetoni è i cavalli. İBB hà attualmente 624 cavalli. U restu di l'entrenatori sò sempre resistenti. U periodu di quarantena hè finitu. Ciò chì hè statu fattu era illegale, ma avà a copertina di "quarantena ruam" hè andata. Siccomu ùn ponu micca pruibisce i faetoni in l'Isule, i cocchi anu da principià u travagliu.

U destinatariu di a quistione di ciò chì succede à i cavalli cumprati da İBB hè İmamoğlu Bey. Tuttavia, İzmir ùn pudia piglià cura di 32 cavalli è quelli cavalli sò avà soffrenu è morenu in a splutazioni di siru in Ankara. A municipalità di Antalya ùn dice mancu ciò chì face. Dice chì u pussede. A cumunità amante di l'animali sapi megliu chè noi cumu IMM si cura di i misgi è i cani in Istanbul. Tuttu ciò chì sò chì i cavalli ùn deve micca lascià l'Isule. Sì i cavalli lascianu l'Isule, sarà scunnisciutu. Sì i difensori di i diritti di l'animali volenu chì i cavalli in l'Isule campanu, sò ubligatori di mantene una veglia per chì quelli cavalli ùn lascianu micca l'Isule.

A quistione finale. Era assai difficiule di stabilisce un ordine in l'Isule, induve u trasportu legale era fattu da phaeton? I cavalli soffrenu in stalle da più di 3 mesi. Ciò chì succederà à i cavalli dopu ùn hè micca chjaru. Lamentu chì ùn ci hè micca soldi in a so sicura, İBB hè sottu à u pesu di u debitu di 90 milioni di TL. In fine, issi soldi daranu fora di i sacchetti di u populu... Mi dumandu veramente, saria più difficiuli o più caru di mette l'ordine chè tutti questi ?

A stallazione hè assai faciule. Finu à quandu vulete. Se oghje ci hè una opinione chì i phaetons isulani ponu vive bè, parlu in modu assertivu, in 1 mese, pudete avè una applicazione chì funziona perfettamente, chì i cavalli sarete fieru, è chì hè un esempiu per u mondu.

U prublema hè chì ùn ci hè micca ordine in ogni modu. L'ordine stabile di l'isula hè cusì rottu chì e stalle ufficiali custruite da e cumune. E stalle sò inadegwate è sta insufficienza ùn hè micca colpa di i cocchi. Quandu sò stati custruiti sti granaghji, era custruitu cum'è una fabbrica. Stalle isulane sò stalle custruite per i cavalli chì travaglianu constantemente. Ùn hè micca adattatu per i cavalli chì travaglianu in l'Isule. I cavalli anu bisognu di vultà per a so salute. In u passatu, quandu ci era tramvii di cavalli in Istanbul, i cavalli eranu liberati in u pratu una volta à settimana. I cavalli impiegati in l'esercito si toglievanu i ferri una volta à l'annu, pigliavanu a briglia è lasciavanu. Ùn ci hè micca una sola zona di paddock in l'isule.

Cù i soldi da esse datu à i cavalieri di carru, l'Isule ponu diventà un centru equestre mundiale. L'autobus isulani passanu tutti l'autobus in u mondu. I mo scuperte nantu à l'isula sò chì ci sò cavalli eccezziunale ben curati è ben educati in cundizioni di mantenimentu inadatti. Malgradu a folla è i veiculi alimentati da a bateria, hè assai impurtante per i cavalli per fà e so funzioni tranquillamenti, aghju paura di perde questu.

U mo core vole chì a pulizza in l'Isule utilizeghja cavalli. Ùn ci hè un locu in l'Isule fora di a portata di a polizia muntosa. Mi piacerebbe chì i veiculi di u merre è di u guvernatore di u distrittu sò muntati à cavallu. E persone chì sò luntanu da i cavalli è i carru pensanu chì u carru hè crudeltà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*