Circulare di misure di coronavirus mandata à 81 guvernatori pruvinciali da u Ministeru

Circulare di Precauzioni Coronavirus Mandata da u Ministeru à u Governatoratu Pruvinciale
Circulare di Precauzioni Coronavirus Mandata da u Ministeru à u Governatoratu Pruvinciale

Dopu à a riunione di coronavirus tenuta in u Complex Presidenziale, presieduta da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, cù a participazione di ministri è istituzioni pertinenti, u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum hà preparatu una circular di 11 punti chì cuntene "misure coronavirus".

In a circular, induve hè statu dichjaratu chì e misure efficaci è protettive sò state pigliate cù tutte l'istituzioni di u paese contr'à u coronavirus, hè statu enfatizatu chì, in più di e misure persunali à u puntu di cumbattimentu di a malatia, alcune misure devenu esse prese da i guverni lucali. è implementatu cù determinazione.

Sicondu a circular à i 81 guvernatori pruvinciali, tutti i veiculi di trasportu publicu, fermate è stazioni in a responsabilità di i guverni lucali seranu puliti è disinfettati à intervalli frequenti, cum'è determinatu da u Cumitatu di Scienze di u Ministeru di a Salute.

E zone induve si trova u publicu (strada, strada, piazza, boulevard, piazza di u mercatu) seranu pulite è disinfettate spessu, cum'è determinatu da u Cumitatu Scientificu.

I disinfettanti seranu posti in i lochi induve a circulazione umana hè intensa è in l'edificazioni (edifici di serviziu, fermate di metro è d'autobus) è i veiculi di trasportu publicu, in una manera chì pò esse facilmente accessibile da u publicu.

L'ispezioni contr'à a diffusione di a malatia in i lochi publichi di riposu è di divertimentu seranu strette è misure supplementari seranu pigliate se necessariu.

A pulizia di a superficia, a ventilazione è a disinfezione di l'edificazioni di serviziu è di e dependances seranu furnite cum'è determinatu da u Cumitatu Scientificu. E dumande da altre istituzioni è urganisazioni pubbliche, i lochi di cultu è e scole seranu accolte.

U PERSONALE DI I GOVERNI LOCALI NON SERÀ MANDATU À L'ESTERO A MENU EMERGENZA È OBBLIGATORIA

I rifiuti saranu raccolti più frequentemente è regularmente, è a capacità di i veiculi di raccolta di basura è di u persunale serà mantenuta à un livellu abbastanza. E misure necessarie seranu pigliate in l'immagazzinamentu di a basura è in e strutture di smaltimentu.

I citadini saranu sensibilizzati à a lotta contru a malatia per mezu di cartelloni, cartelloni, manifesti, applicazioni mobili, media digitale è social media.

U persunale di u guvernu lucale ùn serà micca mandatu à l'esteru, salvu s'ellu hè urgente è obligatoriu. U persunale di ritornu da l'esteru serà ancu monitoratu in u quadru di i criteri determinati da u Cumitatu Scientificu, è serà assicuratu ch'ellu si stà luntanu da i spazii publichi.

Se necessariu, e dumande di arnesi, equipaghji è equipaghji saranu signalati à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione.

L'istruzzioni da esse mandate da i guvernatori in u scopu di a lotta seranu realizate rapidamente è meticulosamente.

In a circular, anu ancu utilizatu e seguenti dichjarazioni: "E misure chì deve esse determinate da u Ministeru di a Salute duveranu esse realizate da l'amministrazioni lucali, a cumunicazione è a cuurdinazione cuntinua cù e direzzione di salute provinciale è distrettuale deve esse mantenuta, è l'assistenza deve esse dumandata da queste istituzioni quandu necessariu. Hè di grande impurtanza per prevene a diffusione di a malatia chì e misure pigliate da u nostru statu finu à avà è e misure da piglià da avà sò seguite currettamente da e nostre amministrazioni lucali. Per prutege a salute di u nostru populu è assicurà u benessiri di u publicu, vogliu dumandà chì e misure sopra citate esse implementate u più prestu pussibule, per prevene ogni disrupzione, è annunzià u prublema à tutti i guverni lucali (cumpresu i so sindicati è affiliati) in a vostra pruvincia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*