I passaggi sotterranei è i passaggi superiori sò avà più sicuri in a capitale

I passaggi sotterranei è i passaggi sopra sò più sicuri in a capitale
I passaggi sotterranei è i passaggi sopra sò più sicuri in a capitale

Sottu è passaghju sò stati resi più sicuri in u scopu di l'applicazione "Centru di Automatizazione di Monitoraghju Remote" di a Municipalità Metropolitana di Ankara. Grazie à u sistema di càmera installatu da l'ordine di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana d'Ankara, Mansur Yavaş, i disturbi sperimentati in i passaggi sotterranei è sopravviventi, chì sò monitorati 7/24, sò immediatamente intervenuti.

Un "Centru di Automatizazione di Monitoraghju Remote" hè statu stabilitu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per minimizzà i prublemi sperimentati in i passaggi sotterranei è i passaggi superiori custruiti per furnisce un trasportu ininterrottu è sicuru per i pedoni è i cunduttori nantu à e arterie principali di a Capitale.

Cù l'applicazione implementata da u Dipartimentu di l'Estetica Urbana di a Municipalità Metropolitana, sottu è passaghji in diversi punti di a cità sò monitorati 149/7 da un centru unicu cù 24 camere posti.

RISPOSTA IMMEDIATA DA SQUADRE

Grazie à e camere situate in i punti chì vedenu l'elevatori è l'escalators, chì sò largamente utilizati in i passaghji sottu è sopra, tutta a zona hè monitorata è arregistrata senza interruzzione.

Grazie à u sistema di càmera, chì hà ancu una funzione di deterrente in a lotta contru u vandalismu, l'escalatori chì si fermanu inutilmente, l'elevatori chì sò disattivati ​​è i malfunctions chì si verificanu per diversi motivi sò immediatamente nutati è intervenuti da e squadre tecniche.

SERÀ AMPLIATA IN TUTTA A CITTA

Cù l'istruzzioni di u sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, e camere posti nantu à l'ascensori è scale mobili in tutta a cità anu u scopu di impedisce chì queste zone sò aduprate fora di u so scopu previstu, causendu danni è prevenendu incidenti ligati à a salvezza di a vita di i citadini.

Dichjarà chì u sistema serà integratu in 2020 più sottopassaggi è soprapassaggi necessarii in i distretti cintrali di a Capitale in u scopu di u prugramma di attività 262, i funzionari di u Dipartimentu di Estetica Urbana anu dettu: "U sistema audio è visuale serà ancu usatu. in i passaggi sotterranei è sopravviventi, chì sò in u scopu di a nostra rispunsabilità, in u periodu à vene, chì soprattuttu i nostri citadini disabili ponu prufittà. Quandu si faci un malfunzionamentu in l'elevatore, u persunale in u centru di cuntrollu cumunicà cù a persona è li dicerà ciò chì deve fà, grazia à u sistema di chjama di voce. In questu modu, u panicu serà impeditu finu à l'arrivu di e squadre è a culpa hè riparata ".

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*