Cengiz İnşaat hà da custruisce a linea ferroviaria per cunnette l'Europa Centrale à u Mari Adriaticu

Cengiz custruirà a linea ferroviaria chì unisce l'Europa Centrale à u Mari Adriaticu.
Cengiz custruirà a linea ferroviaria chì unisce l'Europa Centrale à u Mari Adriaticu.

Cengiz İnşaat hà vintu l'offerta per a linea ferroviaria Kizevci-Koprivnica-Ungheria di 42.6 chilometri, chì passerà per Croazia è cunnetta l'Europa Centrale è u Mari Adriaticu, cù una offerta di 405 milioni d'euros.

U Primu Ministru croatu Andrej Plenkovic, u Ministru di u Mari, i Trasporti è l'Infrastruttura Oleg Butkovic, u presidente di HZ Infrastructure Ivan Krsic, l'ambasciadore turcu di Croazia Mustafa Babür Hızlan, u membru di u Cunsigliu di Cengiz İnşaat Asım Cengiz è Muhammet Cengiz anu assistitu à a cerimonia per a firma di u cuntrattu di offerta.

U Primu Ministru croatu Plenkovic hà dichjaratu chì u prugettu hè di grande impurtanza per u so paese è hà dettu: "Una linea di circa 42 chilometri serà finita in 42 mesi. Questu significa un chilometru per mese, è hè un tempu abbastanza ambiziosu è veloce per un tali prughjettu ", disse.

A vitezza di i treni righjunghji 2024 chilometri à l'ora nantu à a ferrovia, chì serà operativa in 9 è custituita da 160 stazioni. In u scopu di u prugettu, seranu ancu custruiti 635 ponti/viadutti, u più longu di i quali serà di 16 metri.

85% di u costu di a linea, chì furnisce un grande vantaghju à a regione in u settore di u trasportu è di u trasportu, hè finanziatu da l'Unione Europea.

Cengiz İnşaat Deputy General Manager Ahmet Koyuncu hà dettu: "Avemu implementatu prughjetti impurtanti in parechje parte di u mondu, cumprese l'Europa. Cum'è in quelli prughjetti, serà u nostru primu duvere di purtà u prugettu à tempu riflettendu i nostri standard di alta qualità ancu in stu prughjettu. Dece cumpagnie giganti di Cina, Spagna, Austria, Grecia, Slovenia è Turchia anu presentatu offerte per u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*