Aygun di CHP: "A ghjustizia hè deragliata in u crash di Çorlu"

A ghjustizia deragliata in un crash di trenu chpli aygun corlu
A ghjustizia deragliata in un crash di trenu chpli aygun corlu

CHP Tekirdag Deputy Dr. İlhami Özcan Aygun hà dettu: "A ghjustizia hè stata deragliata in l'accidentu di u trenu di Çorlu. "Cuntinuemu à luttà per a ghjustizia cù tutte e nostre forze", disse.

CHP Tekirdag Deputy Dr. İlhami Özcan Aygun, L'audizione di a causa presentata per fà e vittime di i sospetti di l'Accident di Trenu di Çorlu si terrà à u 13u Tribunale Penale di Prima Istanza in Ankara u 2020 d'aprile di u 50. Hà dettu ancu chì monitoraranu strettamente a so audizione in u 21. tribunale. Aygun hà dettu: "A ghjustizia hè stata deragliata in u crash di Çorlu Train. "Cuntinuemu à luttà per a ghjustizia cù tutte e nostre forze", disse.

CHP Tekirdag Deputy Dr. İlhami Özcan Aygun hà dettu chì anu seguitu da vicinu l'evoluzione dopu l'Accident di Trenu Çorlu è chì anu da cuntinuà à esse cù e famiglie chì anu persu i so parenti in ogni sensu. Dicendu chì e famiglie chì anu persu i so figlioli, sposi, babbi è mamme sò stati pruvati à esse suspettati mentre eranu vittime, Aygun hà dettu: "A cuscenza sanguina, a ghjustizia sanguina. U più grande tesoru di u statu hè a ghjustizia ", disse.

Ricordendu chì e famiglie chì anu andatu à a Corte Custituziunale per cercà ghjustizia in l'accidentu di trenu chì sonava cum'è un massacru l'8 di lugliu di u 2018 in Çorlu, sò stati hospitalizzati cù una bomba di gas lacrimogeni da a polizia l'annu passatu, u deputatu di CHP Tekirdağ Aygun hà dettu " Ma u curiosu hè chì a pulizzia presenta una causa chì dice chì era stata battuta. Ùn lasciaremu micca sta cosa. Seguiremu ancu attentamente l'audizione chì si terrà à u 21 d'aprile di u 1 d'aprile à u XNUMXer tribunale penale di Çorlu, induve i veri culpevuli di l'accidente seranu ghjudicati, è continueremu à gridà per ghjustizia ".

Dicendu chì se a ghjustizia hè ferita in un paese, a pace ùn pò micca esse ristabilita, Aygun spiegò chì e famiglie di 25 citadini chì anu persu a vita in l'Accident di Trenu Çorlu sò stati soffrenu è perseguitati da l'8 di lugliu 2018. Aygun hà dettu: "Queste famiglie sò andate à a Corte Costituzionale dopu i prublemi sperimentati in i tribunali. Unu di i nostri citadini hè statu hospitalizatu per quessa. Ma stranamente, a pulizza si lamenta ch'elli sò stati battuti, è una demanda hè presentata. Issi famiglii ùn avianu nè bastoni nè arnesi taglienti, solu striscioni. E vittime diventanu suspettate. A cuscenza sanguina, a ghjustizia sanguina ", disse.

Nutendu chì u capu di pulizie davanti à a Corte Custituziunale quellu ghjornu hà datu l'ordine di "separate i diputati è spazzate l'altri", Aygun hà dettu chì sti parolle sò sempre in l'arechje, è disse: "U pulizza chì hà realizatu l'" spazzare 'azzione cù a forza dicenu ch'elli sò stati battuti. Mi dumandu s'ellu credenu e so parolle? "Dandò.

Ricordendu chì l'udienza à u 50u Tribunale Penale di Primu Istanza in Ankara hè stata posposta à u 13 d'aprile 2020 per via di l'insufficienza fisica di a sala induve stu casu hè statu tenutu, Aygun hà dettu: "Seremu in Ankara u 13 d'aprile. Ùn permetteremu micca e vittime di esse suspettate ".

"NESSUN RAIN RESPONSABLE"

Aygun hà nutatu chì nisun prugressu puderia esse fattu in a causa principale presentata per truvà i veri culpiti in l'Accident di Trenu Çorlu. Notendu chì a rispunsabilità di l'accidente hè stata attribuita à a "pività eccessiva", Aygun hà dettu, "U Panel Expert hà cambiatu. Seguiremu attentamente u casu per esse intesu à u 21 d'aprile à u 1st High Criminal Court di Çorlu. Ùn rinunceremu micca à a dumanda di ghjustizia, è continueremu à stà vicinu à e famiglie di e vittime ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*