ARUS è RSD anu urganizatu "Conferenza di Conformità è Certificazione in Sistemi Ferroviari"

arus è rsd anu tenutu una cunferenza nantu à a conformità è a certificazione in i sistemi ferroviari
arus è rsd anu tenutu una cunferenza nantu à a conformità è a certificazione in i sistemi ferroviari

"Conferenza di Conformità è Certificazione in Sistemi Ferroviari" hè stata tenuta in a sala di cunferenza OSTİM cù a cooperazione di ARUS è RSD. A cunferenza era custituita da trè pannelli, unu a matina è dui dopu meziornu.

U pannellu di i Veiculi Ferroviari in u dopu meziornu hà assistitu da u Prof. Prof. Dr. Hè statu moderatu da Ömer Mete Koçkar. In u pannellu, Öncü Alper da TSE hà datu infurmazioni à i participanti nantu à "Processi di certificazione di i prudutti in u settore ferroviariu". Efecan Kavalcı da Savronik hà fattu una presentazione nantu à "Valutazione di Sicurezza è Cunfurmità in Applicazioni Naziunali". In seguitu, u professore di l'Università di Commerce di Istanbul Prof. Dr. Tuncer Toprak hà datu infurmazioni nantu à "Railway Industry Today, Standards, Tests and Certifications". In l'ultimu discorsu di u pannellu, Hasan Erdinç Berber da a cumpagnia GCS hà toccu u sughjettu di "Processi di Registrazione di i Paesi Stranieri in Veiculi Urbani è a so impurtanza per a Turchia". Dopu à a presentazione, e dumande di i participanti sò stati risposti cù una sezione di dumande è risposte. Dopu à u primu panel, Dr. İlhami Pektaş hà datu infurmazioni impurtanti è impressiunanti nantu à "Produzzione è Certificazione Naziunale-Naziunale" à i participanti. Dr. In u so discorsu, Pektaş hà dettu chì ARUS hà ricevutu u Cluster Excellence Bronze Label da i prughjetti realizati in ERCI (European Railway Clusters Association), da i successi di ARUS, da i nostri veiculi ferroviari domestici-naziunali, da a situazione attuale di u nostru sistema ferroviariu. Paese, da i bisogni futuri di u mercatu di Test, Certificazione di Inspeczione, hà presentatu infurmazioni detallate nantu à a so dimensione è impurtanza.

U sughjettu di u primu pannellu dopu meziornu era "Urban Rail Systems", moderatu da Feyzullah Gündoğdu, Direttore Generale di Kayseri Transportation A.Ş è Vicepresidente di u Cunsigliu di ARUS. Alp Giray Karabacak da ERC à u panel "RAMS Management and Evaluation in Urban Rail Systems", BozankayaMehmet Özdemir da UBM "Considerazioni in u disignu di i veiculi in termini di affidabilità", Dr. Veysel Arlı hà fattu e so presentazioni nantu à "Opere di cunsulenza da u disignu à l'affari". Dopu à a sessione di dumande è risposte, Tahsin Öztürk da Numesys hà datu infurmazioni nantu à "Analisi di sicurezza funzionale di cuncepimentu di u sistema, sviluppu di software integratu è prucessi di verificazione".

In l'ultimu panel, presentazioni sò state fatte sottu u tìtulu di "Signalizazione". U pannellu hè statu moderatu da u Prof. Dr. Mehmet Turan Söylemez hà fattu. Sait Ergüven da Aselsan hà fattu a prima presentazione cù "Criteri di Disegnu Critiche di Sicurezza in Sistemi di Segnale". U rappresentante di Tuv-Nord, Ayhan Levent Arslan, hà fattu una presentazione nantu à "Verificazione CE, Certificazione SIL è Valutazione di Sicurezza Indipendente in Sistemi di Segnale à Bordu è Line-Length". L'ultima presentazione di u pannellu è a cunferenza hè stata "Implementazione di Norme Cenelec in u Ciclu di Vita di u Prughjettu" fatta da Güray Kera da Yapı Merkezi idis.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*