Altuğ hà visitatu TÜVASAŞ è hà esaminatu u Prughjettu di u Trenu Naziunale

Altug hà visitatu Tuvasasi è hà esaminatu u prughjettu di u trenu naziunale.
Altug hà visitatu Tuvasasi è hà esaminatu u prughjettu di u trenu naziunale.

Sakarya Chamber of Commerce and Industry Chairman A. Akgün Altuğ, Turchia Vagon Sanayi A.Ş. (TÜVASAŞ) è hà esaminatu i veiculi ferroviari di produzzione domestica in situ.

Ricertamenti, da a decisione di a Presidenza, Türkiye Vagon Sanayi A.Ş., una filiale di a Republica di Turchia State Railways. (TÜVASAŞ), Turchia Lokomotiv Motor Industry A.Ş. (TÜLOMSAŞ) è Turkey Railway Machinery Industry Inc. (TÜDEMSAŞ) è 'Turkey Rail System Vehicles Industry Joint Stock Company (TÜRASAŞ) hè statu decisu di esse stabilitu.

Cù stu sviluppu, u direttore generale di TÜVASAŞ Prof. Dr. Trasmette i so auguri à İlhan Kocaarslan, u presidente di u Cunsigliu di SATSO A. Akgün Altuğ hà esaminatu u prughjettu di u trenu naziunale, novi investimenti è spazii di travagliu in situ. Durante a visita citata, u presidente di SATSO Altuğ hè statu fattu un discorsu da u direttore generale Prof. Dr. In più di İlhan Kocaarslan, l'assistenti di i direttori generali, i direttori di produzzione è a squadra tecnica anu datu infurmazioni nantu à i prughjetti.

Facendu valutazioni dopu à u prugramma, u presidente A. Akgün Altuğ hà dichjaratu chì Sakarya anderà assai più in l'industria ferroviaria è hà dettu: "Oghje, avemu visitatu TÜVASAŞ, chì hè statu unu di i più grandi valori industriali di a nostra cità è di u nostru paese per anni. Cù l'invitu di u nostru Direttore Generale, u Signore İlhan Kocaarslan, avemu avutu l'uppurtunità di esaminà u nostru prughjettu di u trenu naziunale, i sviluppi tecnologichi è l'investimenti in a facilità.

U nostru scopu hè di fà Sakarya una marca in a produzzione domestica. Sakarya, chì hè a faccia in sviluppu di l'industria di difesa, hà un putenziale seriu è sperienza cù l'opportunità chì hà in l'industria ferroviaria. Speremu chì u successu di u nostru paese in l'industria ferroviaria aumenterà cù a nova furmazione per esse stabilita ". utilizatu l'espressioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*