Eskişehir, u Centru di Sistemi Ferroviari Naziunali è Naziunali

U centru di i sistemi ferroviari naziunali è domestici deve esse cunnessu à i porti da a ferrovia Eskişehir.
U centru di i sistemi ferroviari naziunali è domestici deve esse cunnessu à i porti da a ferrovia Eskişehir.

Sottu a dirigenza di Eskişehir Chamber of Industry (ESO), i pruduttori di u settore reale, u Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Hasan Büyükdede è u presidente TSE Prof. Dr. Hà scontru cù Adem Şahin. À a riunione di cunsultazione tenuta à l'ESO, temi impurtanti per l'industria di Eskişehir sò stati sottumessi à i riflettori.

Facendu una presentazione à l'apertura di a riunione tenuta in u scopu di e regule di distanza suciale in a Sala di l'Assemblea di l'ESO, u presidente di l'ESO Celalettin Kesikbaş hà datu infurmazioni nantu à l'industria di a cità è hà parlatu di i prughjetti di a Camera.

Kesikbaş, chì hà mintuatu l'impurtanza di i sistemi ferroviari in Eskişehir in e so valutazioni, hà dettu: "Eseguimu tutti i 2,5 miliardi di dollari di esportazioni per strada. Eskişehir hè u puntu di unione di i sistemi ferroviari. Esigemu di esse cunnessi à i porti per ferrovia è di fà e nostre esportazioni da quì.

Questu hè assai impurtante per aumentà i novi investimenti in Eskişehir. Avemu una idea di fà u centru di i sistemi ferroviari naziunali è lucali in Eskişehir. Cridemu fermamente chì Eskişehir hà sta capacità ". disse.

L'infrastruttura di Eskişehir hè pronta

Fornendu infurmazione nantu à u travagliu realizatu da u Ministeru per l'industria di Eskişehir, u Vice Ministru di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia Hasan Büyükdede hà dettu: "Eskişehir hè una cità chì hà un locu speciale per u nostru Ministeru. Hè una cità chì hè sottu à a nostra supervisione assai stretta. Avemu istituzioni preziose in u campu di l'industria. In e riunioni chì avemu tenutu in u nostru Ministeru specificamente per Eskişehir, avemu dettu chì pudemu pruduce mutori di nave in Eskişehir. Avemu l'infrastruttura per fà questu, avemu TEI è Tülomsaş. A prima cità chì ci hè venuta à a nostra mente per a localizazione di e navi di carica da esse custruitu era Eskişehir.

U nostru Eskişehir hà ancu un grande postu in u campu di l'aeronautica è a ceramica. Sò quantu hè impurtante l'industria ceramica in questa regione. L'Università Anadolu hà un Centru di Ricerca di Ceramica, ma ùn pensu micca chì hè adupratu assai. U mo cunsigliu per i ceramicisti seria di utilizà sta unità in a nostra Università.

Quandu guardemu à l'industria di l'automobile, a subindustria hà bisognu di sviluppà. Rivitalizzamu u nostru prughjettu TOGG. Avemu avà attribuitu una zona di 1 milione di metri quadrati per l'armata in Gemlik cù a so infrastruttura. Prestu avemu da fà a terra. Ma ci sarà una seria bisognu di una sub-industria quì. In questu sensu, Eskişehir hè abbastanza adattatu per questu ".

Dopu à i discorsi di valutazione, e dumande di l'industriali di Eskişehir sò state risposti. I vicepresidenti di l'ESO Fatih Dus è Sinan Özeçoğlu, u secretariu generale di TSE Ethem Kaya, u capu di u dipartimentu di u centru di test di l'automotive TSE Gökhan Özkök, u direttore di Eskişehir TSE İsmail Kaynarca, u direttore provinciale di l'industria è a tecnulugia di Eskişehir Muhammet Taha Güven, u direttore generale di TEI Prof. Dr. Mahmut Faruk Akşit, Tülomsaş General Manager Hayri Avcı, Arçelik Refrigerator Product Director Ayhan Önder, Arçelik Human Resources Manager Çağlar Taşkın hà participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*