IMM hà cuminciatu à vende crediti di carbone chì riducenu l'emissioni di gas di serra à u mondu

ibb hà cuminciatu à vende crediti di carbonu à u mondu chì riduce l'emissioni di gasi di serra
ibb hà cuminciatu à vende crediti di carbonu à u mondu chì riduce l'emissioni di gasi di serra

İSTAÇ, una di e filiali İBB, hà cuminciatu à vende crediti di carbone per a prima volta. 10 mila tunnellate di crediti di carbone sò stati venduti à a cumpagnia britannica Numerco.

A ricerca di u mercatu di İSTAÇ, chì hà vintu un creditu di carbone sottu a supervisione di Gold Standard, l'istituzione principale di u mercatu internaziunale di carbone, hà datu risultati. Cuntattendu a cumpagnia di energia britannica Numerco, İSTAÇ hà righjuntu un accordu è hà vindutu 10 mila tunnellate di creditu di carbone cum'è pre-vendita. Scopre un novu terrenu in a storia di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), ISTAC cuntinueghja i so tentativi di vende i so 6,5 milioni di tunnellate di creditu di carbone in u mercatu internaziunale.

İSTAÇ guadagna crediti di carbone producendo energia da rifiuti domestici in discariche di Odayeri è Kömürcüoda. A cumpagnia hà ancu dumandatu un creditu di carbone per l'incinerazione di i rifiuti è e strutture di biometanizazione chì stabiliscerà in Eyüpsultan è hè stata accettata.

U MARCHU DI CREDITU DI CARBONE

U Protocolu di Kyoto, chì hè intrutu in vigore in u 2005 sottu a Cunvenzione Quadru di l'ONU (ONU) nantu à u Cambiamentu Climaticu, hà u scopu di riduce l'emissioni di gasi di serra chì causanu u cambiamentu climaticu. L'accordu cuncede una quota di emissioni di carbone à e parti. Unu di i miccanismi di u Protocolu di Kyoto per riduce l'emissioni di carbone hè u mecanismu di "Emissions Trading". Se un paese o pruduttore supera a so propria quota, pò cumprà una quota di carbone da u paese o pruduttore chì emette menu carbonu.

U MARCHU HA DUPPIU 12 IN 25 ANNI

Dodici anni fà, in u 2008, u valore di u Mercatu di Carbone, chì u voluminu di transazzione era di $ 126 miliardi, hè previstu di ghjunghje à circa 3,1 trilioni di questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*