Lagnanza criminale da IMM per a densità intenzionale in u Bus!

Ibbden Bus Denuncia di Congestion Intenzionale
Ibbden Bus Denuncia di Congestion Intenzionale

IMM hà dichjaratu chì malgradu e misure COVID-19 dumenica matina, ci era una densità in 2 autobus, IMM è u presidente. Ekrem İmamoğlu Hà presentatu una denuncia penale contr'à quelli chì anu publicatu contru à ellu. E determinazioni di l'IMM nantu à e linee è i posti di e social media sò stati mostrati cum'è evidenza.

In Kağıthane è Boğazköy, versu 29:06 dumenica 00 di marzu, alcuni citadini sò ghjunti in massa in dui autobus separati, malgradu l'avvertimenti di i cunduttori. Dopu, nantu à e social media, a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) è u presidente IMM Ekrem İmamoğlu eranu spartuti contru à ellu.

IMM; In u scopu di e misure di coronavirus, hà determinatu chì u numeru di passageri in u trasportu publicu hè diminuitu di 90 per centu è chì l'autobus sò stati deliberatamente imbarcati versu 06:00 dumenica matina, chì hè una festa. Dimustrendu chì u scopu di i posti hè "intensità in u veiculu", IMM è IMM President Ekrem İmamoğlu Si vidia ch'ellu era per furmà l'opinione publica contru à ellu.

Basatu nantu à questi fatti, IMM Legal Consultancy; Mücahit BİRİNCİ (Nome di u cuntu Twitter: @birincimucahit), chì hà publicatu nantu à e social media nantu à questu sughjettu, hà presentatu una denuncia penale contr'à Önder (Nome di u cuntu Twitter: @Onderim2) è altre persone chì anu participatu à u crimine.

In a petizione presentata à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Istanbul; Dichjarà chì i crimini di incitazione di u populu à l'odiu è l'inimicizia, l'insulte è a calunnia sò stati cummessi, Consulenza Legale IMM; Ellu hà dichjaratu chì i citadini anu ubbiditu à a chjama di "State HOME" assai seriamente, è a taxa di occupazione in u trasportu publicu hè diminuita di 90 per centu.

Facendu una dichjarazione annantu à l'incidentu, Ahmet Tiryaki è Ertuğrul Arslan, i cunduttori di i dui autobus, anu dichjaratu apertamente chì a densità era intenzionale, è cunfirmatu chì era una situazione senza precedente cù tanti passageri à 06:00 dumenica.

I risultati in a petizione di u Cunsigliu Legale IMM sò i seguenti:

UNA SETTIMANA FA, 1 PERSONE ASSISTIAvanu à l'autobus, induv'ellu 71 PASSAGGERI PIGLIAVA IN BUS, malgradu e misure.

"Kagithane No. 30, cù 62 fermate, hè una di e linee di trasportu publicu chì dicenu esse piena.Kabataş À a linea; 15 passageri in totale dumenica 41 di marzu ; 22 passageru in totale dumenica 1 di marzu; Un totale di 29 passageri sò imbarcati dumenica 71 di marzu. Dumenica, u 29 di marzu, à 06:00, 47 passageri sò ghjunti in u veiculu in a Stazione Fazilet, malgradu l'avvisu di u cunduttore.

Nant'à l'altra presunta linea, a linea 72 Bogazkoy-Bakirkoy cù 146 fermate; Un totale di 15 passageri dumenica 51 di marzu; 22 passageri in totale dumenica 31 di marzu; Un totale di 29 passageri sò imbarcati dumenica 65 di marzu. Dumenica matina, u 29 di marzu, à 06:15, 41 persone da solu duie fermate sò ghjunte in l'autobus per forza, malgradu l'avvertimentu di u cunduttore di l'autobus chì una vittura viota vene da daretu è chì a regula di distanza suciale deve esse seguita.

Malgradu tutti l'avvertimenti di i cunduttori di l'autobus, e persone chì apparsu in l'autobus anu cullatu in l'autobus in una manera urganizata è di forza, è dopu apertamente pigliate foto è video è sparte nantu à e social media.

Ùn hè micca in cunfurmità cù a situazione attuale chì tante persone ghjunghjenu à l'autobus à u stessu tempu, à 90:06 di una dumenica matina, in un tale periodu quandu a tarifa di trasportu publicu scende da 00% in l'attu criminale cullettivu. . Dunque, custituisce chjaramente un crimine. In fatti, in e risposte scritte sottu à i posti di Twitter, hè chjaru chì una parte di u publicu porta l'odiu è l'inimicizia versu l'altra parte, è chì a spartera hà fattu questu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*