A rete di metro di Istanbul hè monitorata da 7 mila camere

A reta di metro di Istanbul hè guardata da mille camere
A reta di metro di Istanbul hè guardata da mille camere

U "Centru di Monitoraghju di Sicurezza", implementatu da Metro Istanbul per chì i residenti di Istanbul ponu viaghjà in modu sicuru, furnisce un serviziu 7/7 cù quasi 24 camere è equipaggiu tecnologicu avanzatu. In ottu sessioni, 9 linee di u sistema ferroviariu sò monitorate cù l'equipaggiu tecnologicu di nova generazione.

Metro Istanbul, una di e cumpagnie di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, cuntinueghja i so sforzi per assicurà chì a ghjente di Istanbul pò viaghjà in modu sicuru è pacificu.

In questu cuntestu, u Centru di Monitoraghju di Sicurezza (GIM), dotatu di equipaghji tecnulugichi di nova generazione, hè statu messu in pratica in Aostu 2018.

Grazie à u centru, un prublema pussibule hè intervene rapidamente è in una manera orientata à u risultatu.

À u Centru di Monitoraghju di Sicurezza, quasi 7 camere in a reta di metro di Istanbul sò monitorate continuamente in 8 sessioni. In u centru, chì risponde à circa 800 incidenti ogni mese, u serviziu 7/24 hè furnitu.

Ci sò ancu agenti di polizia in u centru tecnologicu induve travaglianu 35 persunale di sicurezza privata di u liceu è 4 supervisori.

Rilevazione rapida in casi sospetti
U Centru di Monitoraghju di Sicurezza hè statu stabilitu in a Stazione Metro Yenikapı, principalmente per a rilevazione immediata di situazioni periculose, operazioni anormali è attività sospette. In questu centru, induve e strategie di sicurezza è operative di tutte e linee di u sistema ferroviariu di Istanbul sò osservate, ci sò opportunità d'utilizazione avanzate per scopi di supportu.

U monitoraghju analiticu serà ancu principiatu cù un software intelligente chì hè attualmente in travagliu è hè previstu per esse cumissionatu à cortu termini. Cusì, serà assicuratu chì u livellu di sicurezza reale è perceptiva hè maximizatu.

Visita da u presidente Imamoglu
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, chì hà ancu visitatu GIM durante e so visite durante a Festa di u Sacrificiu Ekrem İmamoğluesaminò u travagliu in situ. U presidente İmamoğlu, chì hà ricevutu informazioni dettagliate da i gestori nantu à l'attività di u centru, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di u centru per a sicurità di u metro.

Risposta immediata à u furtu
E squadre GİM, chì anu ottenutu un successu significativu da u ghjornu di a so fundazione, anu finalmente alleviatu a lagnanza di una passagera femina chì hà scurdatu u so saccu di laptop nantu à i banchi à l'uscita di a Stazione di Metro Yenikapı.

In u centru, cum'è u risultatu di u monitoraghju in diretta cù u sistema CCTV (Close Circuit TeleVision), a persona chì hà pigliatu u laptop hè stata identificata è catturata da a polizia di a stazione in l'area di turnstile. A passagera femina, chì u laptop hè statu arrubatu, ringraziò i squadre di u Centru di Surveglianza di Sicurezza dopu chì a vittima hè stata risolta in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*