Cimiteri Determinati per i Morti di Coronavirus in Istanbul

I cimiteri sò stati determinati per i morti di coronavirus in Istanbul
I cimiteri sò stati determinati per i morti di coronavirus in Istanbul

L'IMM hà pigliatu misure meticulose è necessarie per chì i morti di coronavirus ùn ponu micca u persunale è a salute publica in risicu. I cimiteri sò stati identificati per i morti di coronavirus da i dui lati di a cità. L'equipaggiu di prutezzione di u persunale hè statu adattatu.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà aghjustatu una nova à e misure chì hà pigliatu in u scopu di luttà contra u coronavirus. Dopu à l'aumentu di i morti per via di u virus, İBB hà determinatu i cimiteri Kilyos in Europa è i cimiteri Yukarı Baklacı da u latu anatolianu cum'è lochi di sepultura. Cusì, era destinatu à prevene a contagiosità di a malatia, chì hè diventata una pandemia, è à minimizzà i risichi in termini di salute publica.

U CIMITERIU SUPERIORE BAKLACI hè statu cuncepitu senza taglià un arburu unicu

I funerali sò stati fatti di rutina in u Cimiteru di Kilyos, ma una serie di arrangiamenti anu da esse fattu in u Cimiteru di Yukarı Baklacı. U tarrenu attribuitu à l'IMM da u Ministeru di a Foresta in 2016 ùn hà micca una struttura adatta per a definizione. U travagliu in terra hè statu fattu per a prima volta dui anni fà. A causa di l'aumentu di l'usu di u cimiteru, l'operazione di pulizia di terra è di livellu sò state realizate in u campu di pocu tempu. In ogni casu, in questa terra cù vegetazione densa, ùn anu micca tagliatu arburi. Attenzione meticulosa hè stata pagata à a prutezzione di l'arburi.

E squadre sò completamente equipate

Per d 'altra banda, IMM hà pigliatu e misure necessarie per prutege a salute di u persunale durante i prucessi di sepultura. Cù una nova decisione presa, ogni casu di morte in Istanbul hè presu per esse dovutu à u coronavirus, è e precauzioni sò pigliate à u più altu livellu durante e prucedure di sepultura. Tuttu u persunale di a Direzzione di Cimiteri cuntinueghja à travaglià in u campu cù l'equipaggiu cumpletu necessariu per a salute è a sicurezza di u travagliu.

250 ettari di nova zona di cimiteru annu

Per d 'altra banda, in Istanbul, chì hà una pupulazione registrata di 16 milioni è induve 70 250 funerali anu ogni annu, XNUMX decares di novi spazii di cimiteru devenu esse utilizati ogni annu. Siccomu a pupulazione cresce ogni annu, u bisognu di terra hè ancu crescente. A causa di a scarsità di terri chì ponu esse aduprati com'è cimiteru in a cità, sta necessità hè cumpresa per l'attribuzione di terri publichi è terri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*