Decisione impurtante in quantu à i posti di u mercatu da u Ministeru di l'Interior !

Decisione impurtante da u ministeru di l'internu nantu à i mercati
Decisione impurtante da u ministeru di l'internu nantu à i mercati

U Ministeru di l'Affari Interni hà mandatu una nova circular nantu à i "Market Places" à 81 guvernatori pruvinciali. Sicondu a circular, in u scopu di e misure di coronavirus, in i mercati di quartieri / distretti in pruvince, distretti è cità; vestiti, ghjoculi, fiori, piantini, vetru / ferramenta etc. A decisione presa per limità temporaneamente a vendita di i bisogni hè stata rialzata, in vigore da l'11 di maghju.

I cummercializatori chì venderanu i materiali in questione sò tenuti à rispettà tutte e misure determinate in i circulari precedentemente publicati, in particulare l'esigenza chì ci sia una distanza di almenu 3 metri trà ogni locu di vendita (bancheru / esposizione) purtatu per i esistenti. i mercati, è e misure per i cummercializatori per aduprà maschere per copre a bocca è u nasu seguitanu e regule.

In a circular mandata da u Ministeru à i guvernatori, per prutege l'ordine publicu è minimizzà l'effetti negativi nantu à a salute publica in Turchia per via di u novu tipu di epidemie di Coronavirus (Covid-19) chì hà affettatu u mondu sanu, e regule per esse seguitu in i mercati di quartieri / distretti in e pruvince, i distretti è e cità sò stati cambiati, cum'è dichjaratu prima. Hè ricurdatu chì hè statu mandatu à i guvernatori in una circular. Cù a circular in questione, i vestiti, i ghjoculi, etc. sò venduti in i mercati. Hè ricurdatu chì a vendita di merchenzie non essenziali hè limitata.

In a circular, hè dichjaratu chì i vestiti, i ghjoculi, etc. seranu dispunibili in i mercati in cunfurmità cù i sviluppi pusitivi ottenuti à questu puntu è i cunsiglii di u Cunsigliu Scientificu. Hè statu dichjaratu chì e misure per limità a vendita di merchenzie micca essenziali sò state valutate in u Gabinettu Presidenziale, chì si riunì u luni sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

À la suite des évaluations, il a été précisé qu'une décision a été prise que la restriction des commerçants du marché en question précisée dans la circulaire précédente pourrait être levée, à compter du 11 mai, à condition que les règles à définir en tenant compte des l'effetti di l'epidemie di coronavirus sò rispettati.

In a circular mandata da u Ministeru à 81 pruvince, e regule determinate da i Ministeri pertinenti in cunfurmità cù e raccomandazioni di u Cunsigliu Scientificu in quantu à i mercati citati da l'11 di maghju sò stati ancu inclusi.

In cunsiquenza, i Mercati di Quartiere

  • 1) I vestiti, i ghjoculi, i fiori, e piantini, i vetru / ferruteria, ecc. sò venduti in i mercati di quartieri / distretti in pruvince, distretti è cità. A restrizione à a vendita di i bisogni hè stata rialzata.
  • 2) I cummercializatori chì venderanu i materiali citati in i mercati anu da rispettà tutte e misure determinate in i circulari precedentemente publicati, in particulare l'esigenza chì ci sia una distanza di almenu 3 metri trà ogni locu di vendita (bancheru / esposizione) purtatu per u mercatu. i mercati esistenti, è e misure per i cummercializatori per aduprà maschere per copre a bocca è u nasu seguitanu e regule.

In questu cuntestu; I guvernatori è i guvernatori di distrettu venderanu vestiti, ghjoculi, fiori, piantini, vetru / ferreteria, ecc. in i mercati di quartieri / distretti in pruvince, distretti è cità à partire da 11 di a mattina u luni 2020 di maghju 09.00. piglià e decisioni necessarie in cunfurmità cù l'Articuli 27 è 72 di a Legge Generale di Igiene per vende i materiali necessarii.

U Ministeru hà dumandatu à i guvernatori di dimustrà a sensibilità necessaria nantu à u tema, di implementà cumplettamente l'implementazione in linea cù e regule introdutte da circulari precedenti, è di inspeccionà constantemente i mercati in questa direzzione.

Quelli chì ùn rispettanu micca e misure seranu datu una multa amministrativa in cunfurmità cù l'articulu 282 di a Legge Generale di Igiene. Sicondu a situazione di a violazione, l'azzione serà presa in cunfurmità cù l'articuli pertinenti di a Legge, è l'azzione ghjudiziaria necessaria serà iniziata in u scopu di l'articulu 195 di u Codice Penale Turcu in quantu à u cumpurtamentu criminale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*