U Centru di Diagnosi Covid-19 hè stabilitu in Bursa per l'Impiegati OIZ

U centru di diagnosi di covid hè stabilitu in Bursa per l'impiegati OSB
U centru di diagnosi di covid hè stabilitu in Bursa per l'impiegati OSB

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa hà firmatu un studiu impurtante chì cuncerna strettamente l'imprese è i so impiegati per via di l'epidemie di coronavirus (COVID-19). Ministeru di a Salute, Presidenza Turchia di l'Istituti di Salute (TÜSEB), BTSO è Bursa Unione di Zone Industriali Organizzate A.Ş. In u centru di diagnosi chì serà stabilitu da u Ministeru di a Salute in cuuperazione cù (BOSBİR), l'impiegati di l'imprese situate in l'OIZ in Bursa seranu testati per coronavirus.

BTSO hà fattu un passu impurtante per u screening di coronavirus di i travagliadori in cumpagnie chì cuntinuavanu a produzzione durante a pandemia. BTSO, u Ministeru di a Salute, TÜSEB è BOSBİR anu pigliatu l'azzione per stabilisce un laboratoriu di diagnosticu in u scopu di u prugramma di screening di coronavirus in Bursa, a basa di l'esportazione, a produzzione è l'impieghi di l'economia turca. Dopu a creazione di u laboratoriu di teste PCR per a rilevazione di coronavirus, a prova serà applicata à l'impiegati in 19 zone industriali in Bursa, indipendentemente da se mostranu sintomi di COVID-17.

"PESANTI DANNI À L'ECONOMIE DI U MONDU"

U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì Bursa hè una di e cità chì aghjunghjenu forza à u sviluppu di l'ecunumia di u paese. Dichjarà chì Bursa, induve a prima OIZ di Turchia hè stata stabilita è a prima zona industriale organizata d'alta tecnulugia di u paese hè stata purtata à a vita, hè stata ancu affettata negativamente da l'epidemie di coronavirus, u presidente Burkay hà dettu: "Cu BTSO, parechji piani d'azzione sò stati messi in azzione. dapoi u primu ghjornu di l'epidemie per chì l'imprese ùn sò micca affettate da stu prucessu. Dichjarà chì anu creatu u desk di crisa è trasmette e dumande è suggerimenti di i rapprisentanti di u mondu cummerciale à i ministeri è istituzioni pertinenti, Burkay hà nutatu chì anu furnitu finu à 500 milioni di TL in a prima tappa per u novu Creditu Breath, chì hè statu iniziatu sottu u dirigenza di TOBB. U presidente Burkay, "L'epidemie di COVID - 19, in più di i so effetti diretti nantu à a salute umana, hà ancu causatu danni pesanti à i equilibri ecunomichi è suciali. Quasi tutti i nostri settori, in particulare u cummerciu internaziunale, i movimenti di capitali è u turismu, anu ricivutu ferite gravi. Continueremu à sustene i nostri rapprisentanti di l'imprese in questu prucessu, induve a cuntrazione più pesante di l'ultimi 100 anni hè stata sperimentata in l'ecunumia glubale ". disse.

"A SCANSIONE SERA FATTA SENZA PRODUZIONE"

U presidente Burkay, in cuuperazione cù u Ministeru di a Salute è TÜSEB, hà dettu chì anu fattu un passu impurtante chì cuncerna strettamente a salute di l'impiegati in l'OIZ durante u prucessu COVID-19 per u mondu cummerciale di Bursa. Dichjarà chì u centru di diagnostichi da esse stabilitu da iniziative BTSO, i travagliadori in i zoni industriali urganizati puderanu andà à u so travagliu è piglià mostre in situ per chì a so pruduzzione ùn hè micca interrotta, u presidente Burkay hà dettu: "Avemu cuminciatu stu studiu. cù a cooperazione di u nostru Ministeru di a Salute, TUSEB è BOSBİR. Bursa hè una cità induve u core di l'ecunumia turca batte cù a so pruduzzione, l'esportazioni è l'impieghi qualificati. A nostra cità serà unu di l'attori più impurtanti in a ripresa di l'economia di u nostru paese dopu a crisa di coronavirus. Per questu scopu, per preparà e nostre imprese è i nostri impiegati per stu novu prucessu, scanneremu i nostri travagliadori chì travaglianu in e fabbriche in i nostri OIZ per prevene a diffusione di a malatia coronavirus. In questu cuntestu, un laboratoriu di teste PCR serà stabilitu per a rilevazione di coronavirus. Vogliu chì u centru di diagnosi, chì cuncerna strettamente à a salute di i nostri travagliadori, serà benefica per a nostra cità è e nostre imprese. Vulemu ringrazià u nostru Ministeru di a Salute è TÜSEB per i so sforzi per purtà stu centru in Bursa ". disse.

U presidente Burkay hà aghjustatu chì i campioni raccolti da u campu seranu consegnati à u persunale incaricatu di u laboratoriu di teste PCR, è chì a prucedura necessaria di quarantena è trattamentu serà implementata informendu i funzionari di a cumpagnia nantu à i casi pusitivi dopu chì i risultati sò fora.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*