I veiculi di trasportu publicu sò inspeccionati contr'à Coronavirus in Mersin

I veiculi di trasportu publicu sò inspeccionati contr'à coronavirus in Mersin
I veiculi di trasportu publicu sò inspeccionati contr'à coronavirus in Mersin

A Municipalità Metropolitana di Mersin cuntinueghja à fà studii impurtanti pigliandu misure per prutege a salute publica contr'à l'epidemie di Coronavirus (COVID-19). In u scopu di a nova circular supplementaria mandata da u Ministeru di l'Interior à i 81 Governatori Pruvinciali, e squadre di Inspeczione di a Pulizia di u Trafficu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana anu realizatu ispezioni nantu à i veiculi di trasportu publicu chì furniscenu trasportu in Mersin. Zekeriya Özmüş, Direttore Diputatu di u Dipartimentu di Pulizia di u Trafficu di u Dipartimentu di Pulizia, hà accumpagnatu e squadre.

I veiculi di trasportu publicu accettanu i passageri à a tarifa di 50% di a capacità di trasportu di passageri.

E squadre d'ispezione di a polizia di u trafficu di a municipalità metropolitana anu inspeccionatu i minibus è l'autobus publichi chì parechji citadini imbarcati durante u ghjornu secondu i criteri determinati per prutege a salute publica.

Tutti i veiculi di trasportu publicu in e pruvince è i distretti accettanu i passageri à un ritmu di 50% di a capacità di trasportu di u passageru specificata in a licenza di u veiculu, è a sedia di i passageri in u veiculu serà tali da impedisce à i passageri di cuntattà l'altri. . Sicondu a circular, i passageri ùn si metteranu micca vicinu à l'altru. Durante l'ispezione, i squadre anu avvistatu à u cunduttore è à i passageri per seguità queste regule cun precisione.

Özmüş: "A salute publica hè impurtante"

Zekeriya Özmüş, Direttore Diputatu di u Dipartimentu di Pulizia di u Traffico di u Dipartimentu di Pulizia, hà dettu: "Tutti stanu à pusà solu. In questu rispettu, u passageru è u cunduttore s'aiuteranu. A salute publica hè impurtante. Agiremu in cunfurmità cù i circulari ricevuti. "Avemu da rispettà queste regule per a salute publica", disse.

E squadre d'ispezione di a polizia di u trafficu anu verificatu ancu e etichette chì duveranu esse guardate in i veiculi di trasportu publicu contr'à l'epidemie di coronavirus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*