"L'ultimu vapore sopra u mo paese prima chì esce"

Ali Ihsan Appropriatu
Ali Ihsan Appropriatu

L'articulu di u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, intitulatu "L'ultimu ghjennaghju chì fumava annantu à u mo paese prima di esce" hè statu publicatu in u numeru di marzu 2020 di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U DG UYGUN DI TCDD GENERAL MANAGER

"Chì hè sta Guerra di u Bosforu? Avete un maritu quellu mondu?
Caricà quattru di l'armate più dense,
À Marmara per truvà un modu da a muntagna,
Un terrenu minuscule circundatu da quante marine "
Cummemurà i nostri martiri cun rispettu è gratitùdine in u 105 anniversariu di a battaglia di Çanakkale, chì Mehmet Akif Ersoy hà descrittu in questu modu.

In u Conkbayırı d'Atatürk, "Ùn vi urdinu micca di attaccà, ma di more". Sta guerra, chì hà lasciatu u so segnu in a storia cù e so parolle, hè stata a svolta chì apre a via di a fundazione di a nostra Republica.

A Penisula di Gallipoli, induve hè statu pruvata chì ancu l'armata più forte ùn pò micca scunfighja quelli chì crede in a vittoria, hè u locu induve u focu di l'indipendenza arde per sempre.

Quandu vene à l'anni difficiuli di a Guerra di l'Indipendenza, u focu di l'indipendenza brusgiava in Anatolia.

U Poema di l'Innu Naziunale, scrittu da Mehmet Akif Ersoy per assicurà l'unità naziunale è per dà forza morale à i Mehmetçiks, hè statu lettu duie volte in a Prima Grande Assemblea Naziunale u 12 di marzu di u 1921, accumpagnatu da applausi è applausi, è hè statu unanimu accettatu cum'è u nostru. Innu Naziunale.

Ancu sti dui versi di u nostru Innu Naziunale, chì hà una parte innegabile di a nostra vittoria, bastanu à dì :
"Vivu liberu da l'eternità, campu liberu,
Quale pazzo mi incatenaria ? Sò sorpresu "
Cum'è u maestru hà dettu, chì Diu ùn lascia micca chì sta nazione scrive l'Innu Naziunale di novu.

In l'occasione di l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, commemorate l'eroica donna turca chì hà battutu in fronte in a Guerra di l'Indipendenza, purtendu munizioni, cun gratitudine. Cummemurà i nostri martiri cù misericòrdia è bramosu, in particulare u Veteranu Mustafa Kemal Atatürk, u Cumandante di a Guerra di Çanakkale è di l'Indipendenza, è i so cumpagni d'arme, induve e virtù di u patriotismu, l'autosacrificiu è u curagiu sò state mostrate eroicamente.

Vogliu a misericordia di Diu à i nostri suldati eroici chì sò stati martirizzati in l'operazioni in corso in Idlib, è una ricuperazione rapida à i feriti. Chì Diu dà forza à u nostru Mehmetçi chì porta una operazione in a regione, seremu sempre cù u nostru esercitu cum'è nazione. Cù l'urdinamentu di u nostru Ministru di Trasportu è Infrastruttura, Mehmet Cahit Turhan, avemu equipatu tutte e stazioni è stazioni di u nostru paese cù Bandiere Turche in onore di i nostri martiri. Dicemu addiu à i nostri suldati eroici, chì sacrificanu a so vita per a nostra bandiera, cù e nostre bandiere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*