Avvisu "Stay at Home Kayseri" da i semafori è i segni di direzzione digitale

stà in casa avvisu da i semafori è i segni di direzzione digitale in kayseri
stà in casa avvisu da i semafori è i segni di direzzione digitale in kayseri

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. I chjami di "stà in casa" di Memduh Büyükkılıç fatti per esse u minimu affettatu da l'epidemie di coronavirus chì affettanu u mondu, sò stati ancu riflessi nantu à i semafori è i segni di direzzione digitale.

A municipalità metropolitana di Kayseri cuntinueghja i so chjama à a ghjente di Kayseri per ùn lascià micca a casa, salvu chì ùn sia necessariu, utilizendu quasi ogni piattaforma. I semafori è i segni di direzzione digitale sò ancu usati in chjamate per minimizzà a minaccia di coronavirus.

I cunduttori è i pedoni in u trafficu scontranu a luce rossa è u testu "Stay at Home". A listessa chjama hè trasmessa à i citadini cù segni digitali di direzzione suprana situati in diverse parti di a cità. I cartelli digitali includenu e frasi "U locu più sicuru hè a vostra casa" è "State in casa Kayseri".

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu chì a misura più impurtante per a salute persunale è publica hè di stà in casa durante stu periodu. Esprimendu chì aspettanu chì tutti i residenti di Kayseri rispondenu à e chjamate fatte, u presidente Büyükkılıç hà nutatu chì u coronavirus, una minaccia glubale, pò esse scunfitta cù a sensibilità di a sucità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*